VI kadencja
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Komisja Skarg, Wniosków i Petycji
Akapit nr 1 - brak tytułu
Przewodniczący Komisji - Krystyna Bryszewska
Wiceprzewodniczący Komisji - Andrzej Iwanicki
Członek Komisji - Jan Szatkowski
Wiceprzewodniczący Komisji - Andrzej Iwanicki
Członek Komisji - Jan Szatkowski
Członek Komisji - Anna Januszkiewicz
Członek Komisji - Wiesław Leśko
PLAN PRACY NA 2024 ROK
- Rozpatrywanie skarg na działalność Starosty oraz członków Zarządu Powiatu, a także kierowników powiatowych służb, inspekcji, straży i innych jednostek organizacyjnych, z wyjątkiem spraw należących do zadań zleconych z zakresu administracji rządowej.
- Rozpatrywanie wpływających do Rady wniosków i petycji.
- Przygotowywanie projektów uchwał oraz uzasadnień dotyczących rozpatrywania skarg i petycji.
- Sporządzenie rocznego sprawozdania z działalności Komisji.
- Zaopiniowanie planu pracy Komisji Skarg, Wniosków i Petycji na 2025 rok.
- Współpraca z właściwymi komisjami Rady.
Załączniki
Pobierz dane XML Komisja Skarg, Wniosków i Petycji Drukuj informację Komisja Skarg, Wniosków i Petycji
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Krośnieński |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Przewodniczący Komisji |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-01-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Krystyna Bryszewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-01-28 07:18:10 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Przemysław Balcerzak |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-01-28 07:18:19 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Przemysław Balcerzak |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-18 09:50:01 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2009 raz(y) |
KOMISJA BUDŻETU, ROZWOJU GOSPODARCZEGO I PROMOCJI POWIATU
Akapit nr 1 - brak tytułu
Przewodnicząca Komisji - Anna Januszkiewicz
Grzegorz Garczyński
Tomasz Kaczmarek
Kamil Kuśnierek
Leszek Ochotny
Wiesław Leśko
Grzegorz Garczyński
Tomasz Kaczmarek
Kamil Kuśnierek
Leszek Ochotny
Wiesław Leśko
Paweł Szwed
Plan pracy Komisji Budżetu, Rozwoju Gospodarczego i Promocji Powiatu na I półrocze 2024 r.
1. I KWARTAŁ
1) Informacja o efektach współpracy Powiatu Krośnieńskiego z innymi samorządami za rok 2023 w zakresie realizacji wspólnych zadań.
2) Analiza wykorzystania środków zewnętrznych przez Powiat Krośnieński w 2023 r.
3) Analiza wielkości zatrudnienia w PUP w Krośnie Odrzańskim z Filią w Gubinie w odniesieniu do realizacji powierzonych zadań oraz w porównaniu z jednostkami o podobnym charakterze.
2. II KWARTAŁ
1) Informacja o działaniach podejmowanych na rzecz promocji turystycznej Powiatu Krośnieńskiego.
2) Analiza kosztów poniesionych przez Powiat na utrzymanie dziecka w rodzinach zastępczych w 2023 roku.
3) Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania finansowego powiatu wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu i informacją o stanie mienia, wypracowanie stanowiska w sprawie udzielenia absolutorium.
1) Informacja o działaniach podejmowanych na rzecz promocji turystycznej Powiatu Krośnieńskiego.
2) Analiza kosztów poniesionych przez Powiat na utrzymanie dziecka w rodzinach zastępczych w 2023 roku.
3) Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania finansowego powiatu wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu i informacją o stanie mienia, wypracowanie stanowiska w sprawie udzielenia absolutorium.
Załączniki
Pobierz dane XML KOMISJA BUDŻETU, ROZWOJU GOSPODARCZEGO I PROMOCJI POWIATU Drukuj informację KOMISJA BUDŻETU, ROZWOJU GOSPODARCZEGO I PROMOCJI POWIATU
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Krośnieński |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Przewodniczący Komisji |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-12-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Paweł Szwed |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-12-17 18:34:44 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Przemysław Balcerzak |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-12-17 18:37:00 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Przemysław Balcerzak |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-04-22 08:48:19 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2213 raz(y) |
KOMISJA ZDROWIA, OŚWIATY I SPRAW SPOŁECZNYCH
Akapit nr 1 - brak tytułu
Przewodnicząca Komisji - Marzena Szofer-Bartczak
Krystyna Bryszewska
Jacek Czerepko
Roman Gancarz
Grzegorz Kieliszak
Tomasz Miechowicz
Jan Szatkowski
Krystyna Bryszewska
Jacek Czerepko
Roman Gancarz
Grzegorz Kieliszak
Tomasz Miechowicz
Jan Szatkowski
Plan pracy Komisji Zdrowia, Oświaty i Spraw Społecznych na I półrocze 2024 roku
1. I KWARTAŁ
1) Działalność kulturalno - sportowa na terenie Powiatu Krośnieńskiego.
2) Założenia rekrutacji na rok szkolny 2024/2025 w szkołach Powiatu Krośnieńskiego z uwzględnieniem ilości uczniów w klasach.
3) Informacja dotycząca działalności Zachodniego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Krośnie Odrzańskim ze szczególnym uwzględnieniem planów na rok 2024 i kolejne.
2. II KWARTAŁ
1) ) Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania finansowego powiatu wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu i informacją o stanie mienia, wypracowanie stanowiska w sprawie udzielenia absolutorium.
2) Opieka senioralna w Powiecie Krośnieńskim.
3) Analiza funkcjonowania Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych w Gubinie.
1) ) Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania finansowego powiatu wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu i informacją o stanie mienia, wypracowanie stanowiska w sprawie udzielenia absolutorium.
2) Opieka senioralna w Powiecie Krośnieńskim.
3) Analiza funkcjonowania Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych w Gubinie.
Załączniki
Pobierz dane XML KOMISJA ZDROWIA, OŚWIATY I SPRAW SPOŁECZNYCH Drukuj informację KOMISJA ZDROWIA, OŚWIATY I SPRAW SPOŁECZNYCH
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Krośnieński |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Przewodniczący Komisji |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-12-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marzena Szofer |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-12-17 18:34:09 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Przemysław Balcerzak |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-12-17 18:34:15 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Przemysław Balcerzak |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-04-22 08:50:40 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2194 raz(y) |
KOMISJA REWIZYJNA
Akapit nr 1 - brak tytułu
Przewodniczący Komisji - Andrzej Iwanicki
Wiceprzewodniczący Komisji - Paweł Szwed
Członek Komisji - Andrzej Rochmiński
Członek Komisji - Anna Januszkiewicz
Wiceprzewodniczący Komisji - Paweł Szwed
Członek Komisji - Andrzej Rochmiński
Członek Komisji - Anna Januszkiewicz
Plan pracy i kontroli Komisji Rewizyjnej na I półrocze 2024 roku
1. I KWARTAŁ
1) Kontrola funkcjonowania internatu przy Zespole Szkół Licealnych i Technicznych w Gubinie.
2. II KWARTAŁ
1) Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania finansowego jednostki samorządu terytorialnego ze sprawozdaniem z wykonania budżetu wraz z opinią regionalnej izby obrachunkowej o tym sprawozdaniu, wypracowanie stanowiska w sprawie udzielenia absolutorium.
1) Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania finansowego jednostki samorządu terytorialnego ze sprawozdaniem z wykonania budżetu wraz z opinią regionalnej izby obrachunkowej o tym sprawozdaniu, wypracowanie stanowiska w sprawie udzielenia absolutorium.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Krośnieński |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Przewodniczący Komisji |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-12-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Andrzej Iwanicki |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-12-17 18:33:34 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Przemysław Balcerzak |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-12-17 18:33:38 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Przemysław Balcerzak |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-03-10 20:16:39 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2176 raz(y) |