ˆ

W toku

Filtr listy informacji

  • Data publikacji (w formacie RRRR-MM-DD)

Lista informacji

Lp Data ogłoszenia Termin składania ofert / wniosków Tytuł zamówienia publicznego Status zamówienia Załączniki
Lp 31
Data ogłoszenia
2017-11-22
Termin składania ofert / wniosków
2017-11-28 13:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa podręczników dla Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych w Gubinie oraz dostawa podręczników dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Krośnie Odrzańskim
Status zamówienia
w toku
Załączniki
  • Zaproszenie do złozenia oferty (DOC, 52.5 KiB)
  • Załącznik Nr 1 - Formularz ofertowy (DOC, 62 KiB)
  • Załącznik nr 2 - OPZ (DOCX, 45.1 KiB)
  • Załącznik nr 3 - Umowa (DOCX, 63.8 KiB)
Lp 32
Data ogłoszenia
2017-11-22
Termin składania ofert / wniosków
2017-11-28 13:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa materiałów i sprzętu biurowego do pracowni Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych w Gubinie oraz sprzętu biurowego dla pracowni Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Krośnie Odrzańskim
Status zamówienia
w toku
Załączniki
  • Zaproszenie do złożenia oferty (DOC, 57.5 KiB)
  • Załącznik Nr 1 - Formularz ofertowy (DOC, 71.5 KiB)
  • Załącznik Nr 2 - OPZ (DOCX, 43.6 KiB)
  • Załącznik Nr 3 - Umowa (DOCX, 64.3 KiB)
Lp 33
Data ogłoszenia
2017-11-07
Termin składania ofert / wniosków
2017-11-15 11:30:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa sprzętu IT i sprzętu fotograficznego na potrzeby szkół kształcenia zawodowego w Powiecie Krośnieńskim
Status zamówienia
w toku
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 241.8 KiB)
  • SIWZ z załącznikami (DOC, 975 KiB)
  • Załacznik nr 6- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (DOC, 146.5 KiB)
  • Załacznik nr 6 a- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (DOCX, 76.6 KiB)
  • Załacznik nr 6 b- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (DOCX, 60.7 KiB)
  • Odpowiedzi na zapytania - 1 (DOCX, 47.5 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (DOCX, 34.1 KiB)
Lp 34
Data ogłoszenia
2017-08-08
Termin składania ofert / wniosków
2017-08-16 12:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa wyposażenia na potrzeby pracowni samochodowych w Europejskim Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Gubinie.
Status zamówienia
w toku
Załączniki
  • Zaproszenie do złożenia oferty (DOC, 43.5 KiB)
  • SIWZ (DOC, 262 KiB)
  • Załąlcznik nr 3 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (DOC, 93 KiB)
  • Informacja o wyborze oferty (DOCX, 30.5 KiB)
Lp 35
Data ogłoszenia
2017-07-21
Termin składania ofert / wniosków
2017-08-07 12:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa wyposażenia na potrzeby pracowni fryzjerskich dla Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych w Gubinie
Status zamówienia
w toku
Załączniki
  • Zaproszenie do złożenia oferty (DOC, 44 KiB)
  • SIWZ (DOC, 328.5 KiB)
  • Załacznik nr 3 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (DOCX, 170.4 KiB)
  • Odpowiedzi na zapytania 1 (DOCX, 29.4 KiB)
  • Zamiana treści SIWZ 1 (DOCX, 27.9 KiB)
  • Unieważnienie postępowania (DOCX, 27.9 KiB)
Lp 36
Data ogłoszenia
2017-07-18
Termin składania ofert / wniosków
2017-07-24 12:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Usługa polegająca na zaprojektowaniu i wdrożeniu aplikacji e – urzędu dotycząca realizacji projektu pt. „e – Powiat Krośnieński" realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020, Oś 2. Rozwój Cyfrowy, działanie 2.1 Rozwój społeczeństwa informacyjnego.
Status zamówienia
w toku
Załączniki
  • Zapytanie ofertowe OR.272.00020.2017 - 18.07.2017 (DOCX, 72 KiB)
  • Opis przedmiotu zamówienia OR.272.00020 - 18.07.2017 (DOCX, 100.5 KiB)
  • Odpowiedzi na zapytania 1 - 19.07.2017 (DOCX, 42.9 KiB)
  • Zawiadomienie o unieważnieniu z dnia 24.07.2017 (DOCX, 41 KiB)
Lp 37
Data ogłoszenia
2017-07-11
Termin składania ofert / wniosków
2017-07-17 12:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Usługa polegająca na zaprojektowaniu i wdrożeniu aplikacji e – urzędu dotycząca realizacji projektu pt. „e – Powiat Krośnieński" realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020, Oś 2. Rozwój Cyfrowy, działanie 2.1 Rozwój społeczeństwa informacyjnego.
Status zamówienia
w toku
Załączniki
  • Zaproszenie do złożenia oferty wraz z SIWZ (DOCX, 72 KiB)
  • Opis przedmiotu zmówienia (DOCX, 100.3 KiB)
  • Odpowiedzi na zapytania 1 - 14.07.2017 (DOCX, 42.8 KiB)
  • Zawiadomienie o unieważnieniu z dnia 18.07.2017 (DOCX, 41 KiB)
Lp 38
Data ogłoszenia
2017-04-04
Termin składania ofert / wniosków
2017-04-10 12:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Usługi społeczne w zakresie przygotowywania i dystrybucji całodobowych posiłków dla pacjentów Zachodniego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Krośnie Odrzańskim, nr sprawy ZCM/US/3/2017;
Status zamówienia
w toku
Załączniki
  • ogłoszenie o zamowieniu publ. 04.04.17 (PDF, 115.1 KiB)
  • IWZ publ. 04.04.17 (PDF, 161.3 KiB)
  • dodatek nr 1, 4-8 do IWZ (ODT, 25 KiB)
  • dodatek nr 2 do IWZ (XLS, 14.5 KiB)
  • dodatek nr 3 do IWZ (PDF, 142.1 KiB)
  • dodatek nr 9 do IWZ (PDF, 144.8 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 44.6 KiB)
  • Unieważnienie data publ. 11.04.2017 (PDF, 44.6 KiB)
Lp 39
Data ogłoszenia
2017-03-02
Termin składania ofert / wniosków
2017-03-09 12:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Doradztwo techniczne związane z obsługą projektu. Nadzór sprawowany w imieniu inwestora w zakresie prawidłowości realizacji projektu pt. „ e – Powiat Krośnieński" realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020, Oś 2. Rozwój Cyfrowy, działanie 2.1 Rozwój społeczeństwa informacyjnego – nadzór inwestorski”
Status zamówienia
w toku
Załączniki
  • Zaproszenie do złożenia oferty (DOC, 41.5 KiB)
  • SIWZ (DOCX, 60.7 KiB)
  • Studium Wykonalności Projektu e - Powiat Krośnieński (PDF, 3.9 MiB)
  • Errata do Studium Wykonalności Projektu e-Powiat Krośnieński (PDF, 513.9 KiB)
  • Wytyczne w zakresie kwalifikowalności (PDF, 616.8 KiB)
  • Odpowiedzi na zapytania 1 (DOC, 45.5 KiB)
  • Informacja o unieważnieniu postępowania (DOCX, 32.2 KiB)
Lp 40
Data ogłoszenia
2017-02-08
Termin składania ofert / wniosków
2017-02-27 12:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa sprzętu, systemów dziedzinowych, e-usług oraz ich wdrożenie i uruchomienie w ramach projektu pt. „e-Powiat Krośnieński" wraz z promocją.
Status zamówienia
w toku
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 2.6 MiB)
  • Opis przedmiotu zamówienia (DOCX, 142.5 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (DOCX, 213.6 KiB)
  • Odpowiedzi na zapytania 1 (DOCX, 38.9 KiB)
  • Modyfikacja SIWZ (przedłużenie terminu składania i otwarcia ofert) (DOCX, 38.3 KiB)
  • Modyfikacja nr 2 SIWZ (przedłużenie terminu składania i otwarcia ofert) (DOCX, 39.3 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zamówienia (DOCX, 12.4 KiB)
  • Modyfikacja nr 3 SIWZ (przedłużenie terminu składania i otwarcia ofert) (DOCX, 38.7 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zamówienia nr 2 (DOCX, 12.4 KiB)
  • Modyfikacja nr 4 SIWZ z dnia 22.02.2017 (Opis Przedmiotu Zamówienia) (DOCX, 44.3 KiB)
  • Odpowiedzi na zapytania 2 z dnia 22.02.2017 (DOCX, 47.9 KiB)
  • Modyfikacja nr 5 SIWZ z dnia 23.02.2017 (Opis Przedmiotu Zamówienia) (DOCX, 38.7 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zamówienia nr 3 (DOCX, 12.6 KiB)
  • Modyfikacja nr 6 SIWZ z dnia 24.02.2017 (Opis Przedmiotu Zamówienia) (DOCX, 41.5 KiB)
  • Odpowiedzi na zapytania 3 z dnia 24.02.2017 (DOCX, 43.9 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (DOC, 68 KiB)
  • Zawiadomienie o unieważnieniu postepowania w zakresie części 1 (DOCX, 41.1 KiB)
  • Zawiadomienie o unieważnieniu postepowania w zakresie części 2 (DOCX, 41.3 KiB)
  • Infromacja o wyborze najkorzysniejszej oferty w zakresie części 3 (DOCX, 42.3 KiB)
  • Infromacja o wyborze najkorzysniejszej oferty w zakresie części 4 (DOCX, 42 KiB)
  • Zawiadomienie o unieważnieniu postepowania w zakresie części 5 (DOCX, 40.5 KiB)

Nawigacja między stronami listy informacji