Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Referent ds. obsługi sekretariatu
Miejsce pracy: Krosno Odrzańskie
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Organizacyjny, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obywatelskich
Data udostępnienia: 2022-05-05
Ogłoszono dnia: 2022-05-05
Termin składania dokumentów: 2022-05-19 15:30:00
Nr ogłoszenia: 5/2022
Id ogłoszenia: OR.2110.5.2022
Zlecający: Starosta Krośnieński
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie – minimum średnie.
- Minimum 2-letni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Obywatelstwo polskie.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
- Znajomość zagadnień dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym w zakresie ustawy o samorządzie powiatowym, pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy o petycjach.
- Umiejętność obsługi komputera (pakiet Office), Internetu oraz urządzeń biurowych.
b. Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie zawodowe na stanowiskach w administracji publicznej.
- Wysoka kultura osobista i postawa etyczna.
- Rzetelność, dokładność, systematyczność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, wysoki poziom komunikacji werbalnej i pisemnej.
- Znajomość zagadnień związanych z opisanym poniżej zakresem zadań wykonywanym na stanowisku Referenta ds. obsługi sekretariatu.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania sekretariatu Starostwa.
- Wdrażanie nowych metod organizacyjnych pracy dotyczących stanowiska.
- Opracowywanie projektów aktów prawnych i dokumentów ustalających porządek organizacyjny w Starostwie, w tym w szczególności: procedury gospodarowania pieczęciami, pieczątkami i stemplami.
- Prowadzenie sekretariatu Starosty i Wicestarosty.
- Prowadzenie spraw związanych z obsługą administracyjną Starosty i Wicestarosty.
- Prowadzenie harmonogramu spotkań Starosty i Wicestarosty, w tym: ewidencjonowanie i przyjmowanie zaproszeń dla Starosty i Wicestarosty, potwierdzanie udziału, umawianie spotkań.
- Organizacja przyjmowania interesantów przez Starostę i Wicestarostę, w tym w ramach skarg i wniosków.
- Sporządzanie czystopisów pism Starosty i Wicestarosty oraz ich powielanie.
- Sporządzanie sprawozdań z międzysesyjnej działalności Starosty.
- Obsługa organizacyjna spotkań organizowanych przez Starostę i Wicestarostę.
- Prowadzenie spraw z zakresu rozliczania zużycia paliwa samochodu służbowego.
- Rozliczanie kosztów rozmów prywatnych za służbowe telefony komórkowe.
- Prowadzenie rejestru pieczęci, pieczątek i stempli używanych w Starostwie, zamawianie pieczęci i pieczątek, kasacje.
- Sprawowanie nadzoru nad przechowywaniem pieczęci urzędowych.
- Prowadzenie rejestru delegacji służbowych.
- Prowadzenie rejestru ewidencji czasu pracy po godzinach.
- Prowadzenie rejestru zarządzeń Starosty oraz publikowanie zarządzeń w BIP
- Prowadzenie spraw z zakresu składanych do Starosty skarg, wniosków i petycji.
- Prenumerata czasopism na potrzeby Starostwa, zakup merytorycznych publikacji i wydawnictw w uzgodnieniu z Sekretarzem Powiatu.
- Prowadzenie spraw z zakresu publikowania ogłoszeń prasowych przez Starostwo, za wyjątkiem ogłoszeń promocyjnych.
- Prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami wewnętrznymi i zewnętrznymi pracowników Starostwa oraz podnoszeniem kwalifikacji pracowników.
- Prowadzenie rejestru osób, którym przyznano ryczałt za korzystanie z prywatnych samochodów do celów służbowych, przygotowywanie umów i sporządzanie informacji niezbędnych do naliczania ryczałtów.
- Sporządzanie upoważnień do prowadzenia samochodów służbowych.
- Współpraca w zakresie realizacji zadań wynikających z art. 25c ustawy o samorządzie powiatowym.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Stanowisko urzędnicze, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
ponad 6%
V. Wymagane dokumenty:
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępna na stronie: http://bip.powiatkrosnienski.pl/122/Druki_do_pobrania/;
- List motywacyjny;
- CV - Curriculum Vitae
- Kopie dokumentu potwierdzającego wykształcenie.
- Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu).
- Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o braku przeciwskazań do pracy na stanowisku urzędniczym.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
- Oświadczenie o zapoznaniu się z Procedurą zgłaszania przypadków nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2022-05-19 15:30:00
b. Sposób:
Oferty z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem
„Nabór na stanowisko Referenta ds. obsługi sekretariatu w Wydziale Organizacyjnym”
osobiście w Biurze Obsługi Interesanta w Krośnie Odrzańskim lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim ul. Piastów 10 B, 66-600 Krosno Odrzańskie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19.05.2022 r. do godziny 15:30.
W przypadku wysłania dokumentów pocztą, liczy się data wpływu oferty do Starostwa Powiatowego w Krośnie Odrzańskim.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, tj.: list motywacyjny należy opatrzyć klauzulą: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Starostwo Powiatowe z siedzibą w Krośnie Odrzańskim w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (DZ.U.UE.L.2016.119.1.), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530)”.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim
ul. Piastów 10B
66-600 Krosno Odrzańskie
Biuro Obsługi Interesanta
VII. Informacje dodatkowe:
Nabór zostanie przeprowadzony zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz ,,Regulaminem postępowania przy naborze pracowników na wolne stanowiska urzędnicze, wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Krośnie Odrzańskim oraz wolne stanowiska kierowników powiatowych jednostek organizacyjnych z wyłączeniem postępowania przy naborze Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy” stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 19/2019 Starosty Krośnieńskiego z dnia 19 marca 2019 r.
Kandydaci wybrani w procesie rekrutacji zostaną poinformowani o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, natomiast dokumenty osób niezakwalifikowanych zostaną odesłane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Krośnie Odrzańskim: www.bip.powiatkrosnienski.pl. Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu: 68 378 88 88 wew. 210
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.
Kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mowa art.13a pkt 1 ustawy o pracownikach samorządowych są zobowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej: