Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Sekretarz
Miejsce pracy: Krosno Odrzańskie, Gubin
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: -
Data udostępnienia: 2024-06-27
Ogłoszono dnia: 2024-06-27
Termin składania dokumentów: 2024-07-08 11:00:00
Nr ogłoszenia: 9/2024
Id ogłoszenia: OR.2110.6.2024
Zlecający: Starosta Krośnieński
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie, z uwzględnieniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
- Wykształcenie – wyższe.
- Co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym jednostkach wymienionych w art. 2 w/w ustawy lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
- Bardzo dobra znajomość przepisów prawa w zakresie następujących ustaw: o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks pracy, Prawo zamówień publicznych oraz innych ustaw związanych z funkcjonowaniem administracji samorządowej.
- Umiejętność zarządzania organizacją oraz zasobami ludzkimi, umiejętność interpretacji przepisów prawa z zastosowaniem w praktyce.
b. Wymagania dodatkowe:
- Biegła znajomość obsługi komputera, pakietów biurowych, systemu informacji prawnej, systemów elektronicznego obiegu dokumentów oraz legislatora.
- Umiejętność formułowania celów, planowania i uzgadniania zadań, zrozumiałego przekazywania wiedzy i informacji. umiejętności analityczne i koncepcyjne, doskonała organizacja pracy.
- Znajomość struktury organizacyjnej urzędu.
- Rzetelność, odpowiedzialność, dokładność, inicjatywa, samodzielność, systematyczność, dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, komunikatywność, odporność na stres.
- Prawo jazdy kat. B.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania starostwa, organizowanie jego pracy oraz nadzorowanie w imieniu starosty wykonywania bieżących zadań przez wydziały starostwa.
- Koordynowanie prac związanych z opracowywaniem projektów aktów regulujących struktury i zasady działania starostwa.
- Nadzorowanie przygotowania projektów uchwał zarządu oraz prac związanych z organizacją posiedzeń zarządu.
- Koordynowanie prac dotyczących przygotowania i wnoszenia pod obrady rady projektów uchwał i innych materiałów przedstawianych przez zarząd.
- Sprawowanie ogólnego nadzoru nad organizacją pracy, przestrzeganiem wewnętrznego porządku pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych oraz obiegiem informacji w starostwie.
- Sprawowanie nadzoru nad realizacją uchwał rady i zarządu.
- Koordynowanie prac związanych z organizacją i prowadzeniem okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników starostwa oraz przeprowadzaniem służby przygotowawczej w starostwie.
- Przyjmowanie ślubowania przez nowo zatrudnionych pracowników samorządowych na stanowiskach urzędniczych i kierowniczych stanowiskach urzędniczych.
- Nadzorowanie przestrzegania rzetelnego i terminowego załatwiania interpelacji i zapytań radnych oraz skarg i wniosków interesantów.
- Nadzorowanie spraw związanych z polityką kadrową w starostwie.
- Prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr i usprawnianiem pracy w starostwie.
- Rozpatrywanie skarg dotyczących pracowników starostwa.
- Dbanie o właściwą obsługę interesantów i sprawny obieg dokumentów.
- Koordynowanie prac i nadzór nad opracowaniem raportu o stanie powiatu.
- Koordynowanie całokształtu zagadnień organizacyjno - technicznych dotyczących współpracy powiatowych jednostek organizacyjnych, służb, inspekcji i straży z zarządem oraz radą powiatu.
- Nadzorowanie przestrzegania rzetelnego i terminowego załatwiania interpelacji i zapytań radnych oraz skarg, wniosków i petycji interesantów.
- Nadzorowanie realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych wynikających z kontroli przeprowadzanych w starostwie przez jednostki kontroli zewnętrznej oraz rekomendacji wynikających ze sprawozdań przedkładanych przez audytora wewnętrznego, w zakresie ryzyk i słabości funkcjonowania kontroli zarządczej.
- Opracowywanie propozycji opisów stanowisk pracy kierowników komórek organizacyjnych i samodzielnych stanowisk pracy i przedkładanie ich do zatwierdzenia staroście.
- Koordynowanie spraw związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów i referendów na terenie powiatu.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
kierownicze stanowisko urzędnicze, związane z decyzyjnością, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępna na stronie: http://bip.powiatkrosnienski.pl/122/Druki_do_pobrania/.
- List motywacyjny.
- CV - Curriculum Vitae.
- Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Kopie dokumentu potwierdzającego wykształcenie.
- Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu).
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o braku przeciwskazań do pracy na stanowisku urzędniczym.
- Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B.
- Oświadczenie o zapoznaniu się z Procedurą zgłaszania przypadków nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, tj.: CV należy opatrzyć klauzulą: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Starostwo Powiatowe z siedzibą w Krośnie Odrzańskim w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (DZ.U.UE.L.2016.119.1.), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2022 r., poz. 530 ze zm.)”.
Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej: https://bip.powiatkrosnienski.pl/system/obj/5809_Klauzula_informacyjna.pdf
Wzory oświadczeń znajdują się pod adresem: https://bip.powiatkrosnienski.pl/122/Druki_do_pobrania/
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2024-07-08 11:00:00
b. Sposób:
Oferty z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Sekretarza Powiatu” osobiście w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Krośnie Odrzańskim lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim ul. Piastów 10 B, 66-600 Krosno Odrzańskie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 8 lipca 2024 r. do godziny 11:00.
W przypadku wysłania dokumentów pocztą, liczy się data wpływu oferty do Starostwa Powiatowego w Krośnie Odrzańskim.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim
Biuro Obsługi Interesanta
ul. Piastów 10B
66-600 Krosno Odrzańskie
VII. Informacje dodatkowe:
Nabór zostanie przeprowadzony zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz ,,Regulaminem postępowania przy naborze pracowników na wolne stanowiska urzędnicze, wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Krośnie Odrzańskim oraz wolne stanowiska kierowników powiatowych jednostek organizacyjnych z wyłączeniem postępowania przy naborze Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy” stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 19/2019 Starosty Krośnieńskiego z dnia 19 marca 2019 r.
Kandydaci wybrani w procesie rekrutacji zostaną poinformowani o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, natomiast dokumenty osób niezakwalifikowanych zostaną odesłane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Krośnie Odrzańskim: www.bip.powiatkrosnienski.pl.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.
Kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mowa art.13a pkt 1 ustawy o pracownikach samorządowych są zobowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu: 68 378 88 88 wew. 210
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej:https://bip.powiatkrosnienski.pl/system/obj/5809_Klauzula_informacyjna.pd
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Krośnieński |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-06-27 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wioletta Pobiedzińska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-06-27 16:09:55 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Wioletta Pobiedzińska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-06-27 16:16:22 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Wioletta Pobiedzińska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-06-27 16:16:22 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 134 raz(y) |