ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2024

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Audytor Wewnętrzny

Miejsce pracy: Krosno Odrzańskie

Wymiar etatu: 1/6

Ilość etatów: 1/6

Wydział: -

Data udostępnienia: 2024-01-12

Ogłoszono dnia: 2024-01-12

Termin składania dokumentów: 2024-01-22 15:30:00

Nr ogłoszenia: 1/2024

Id ogłoszenia: OR.2110.1.2024

Zlecający: Starosta Krośnieński

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  3. Niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Wyższe wykształcenie.
  5. Kwalifikacje do przeprowadzania audytu wewnętrznego:
  1. jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub
  2. złożony, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub
  3. uprawnienia biegłego rewidenta, lub
  4. dwuletnia praktyka w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych
    (Za praktykę w zakresie audytu wewnętrznego, uważa się udokumentowane przez kierownika jednostki wykonywanie czynności, w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż 1/2 etatu, związanych z:
    1) przeprowadzaniem audytu wewnętrznego pod nadzorem audytora wewnętrznego;
    2) realizacją czynności w zakresie audytu gospodarowania środkami pochodzącymi z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegającymi zwrotowi środkami z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), o którym mowa w ustawie z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (Dz. U. z 2023 r. poz. 615, z późn. zm.);
    3) nadzorowaniem lub wykonywaniem czynności kontrolnych, o których mowa w ustawie z dnia 23 grudnia 1994 r. o Najwyższej Izbie Kontroli (Dz. U. z 2022 r. poz. 623).
6. Nieposzlakowana opinia.
7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
8. Co najmniej 3 letni staż pracy, w tym 2 letni staż pracy w administracji samorządowej lub udokumentowanie przeprowadzenia minimum 10 zadań audytowych w jednostkach samorządu terytorialnego.
9. Znajomość przepisów prawa ze szczególnym uwzględnieniem: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, prawa zamówień publicznych, ustawy o samorządzie powiatowym.
10. Znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego).
 

 
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Umiejętność korzystania z przepisów prawa.
  2. Umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy.
  3. Znajomość standardów kontroli finansowej w jednostkach sektora finansów publicznych.
  4. Biegła znajomość obsługi komputera.
  5. Prawo jady kategorii B.
  6. Dyspozycyjność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Sporządzanie w porozumieniu ze Starostą rocznego planu audytu wewnętrznego.
  2. Wykonywanie audytu wewnętrznego Starostwa i jednostek organizacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz standardami.
  3. Sporządzanie pisemnych sprawozdań z przeprowadzonych zadań audytowych i przedstawianie ich Staroście i kierownikom jednostek organizacyjnych, określenie oraz analiza przyczyn i skutków uchybień, przedstawienie zaleceń w sprawie usunięcia uchybień lub wprowadzenia usprawnień.
  4. Składanie sprawozdań z wykonania planu audytu wewnętrznego za rok poprzedni, informującego w szczególności o stopniu jego realizacji oraz istotnych ryzykach i słabościach systemu kontroli zarządczej.
  5. Przeprowadzanie oceny adekwatności, skuteczności i efektywności kontroli zarządczej w Starostwie i jednostkach organizacyjnych.
  6. Prowadzenie czynności doradczych mających na celu usprawnienie funkcjonowania kontroli zarządczej oraz w przypadku stwierdzenia luk systemowych w działaniu Powiatu Krośnieńskiego rekomendowanie czynności zmierzających do ich wyeliminowania.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

stanowisko - kierownicze urzędnicze, praca przy monitorze ekranowym, powyżej 4 godzin dziennie, praca wykonywana w Starostwie Powiatowym w Krośnie Odrzańskim oraz w jednostkach organizacyjnych Powiatu, zadaniowy czas pracy, podległość słuzbowa Starosta Krośnieński.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

ponad 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępna na stronie:  http://bip.powiatkrosnienski.pl/122/Druki_do_pobrania/.
  2. List motywacyjny.
  3. CV - Curriculum Vitae
  4. Kopie dokumentu potwierdzającego wykształcenie.
  5. Kopie dokumentów potwierdzających niezbędne kwalifikacje.
  6. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu).
  7. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  8. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo  skarbowe.
  9. Oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
  10. Oświadczenie o braku przeciwskazań do pracy na stanowisku urzędniczym.
  11. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego lub państwa członkowskiego Unii Europejskiej, którego obywatelom,
    na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  12. Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kategorii B.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, tj.: list motywacyjny  i CV należy opatrzyć klauzulą: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Starostwo Powiatowe z siedzibą w Krośnie Odrzańskim w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (DZ.U.UE.L.2016.119.1.), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2022 r., poz. 530)”.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-01-22 15:30:00
b. Sposób:
Oferty z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem
KONKURS – AUDYTOR:
osobiście w Biurze Obsługi Interesanta w Krośnie Odrzańskim lub listownie na adres:
Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim ul. Piastów 10 B, 66-600 Krosno Odrzańskie 
w nieprzekraczalnym terminie do dnia  22.01.2023 r. do godziny 15:30.
 
W przypadku wysłania dokumentów pocztą, liczy się data wpływu oferty do Starostwa Powiatowego w Krośnie Odrzańskim.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim
ul. Piastów 10B
Biuro Obsługi Interesanta
66-600 Krosno Odrzańskie

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej :  www.bip.powiatkrosnienski.pl
 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
 
Kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mowa art.13a pkt 1 ustawy o pracownikach samorządowych są zobowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
 
Dodatkowych informacji w sprawie naboru można uzyskać pod nr tel.68 378 88 88 wew. 210 lub 258

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej: https://bip.powiatkrosnienski.pl/system/obj/5809_Klauzula_informacyjna.pdf

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Krośnieński
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wioletta Pobiedzińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-12 23:00:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Wioletta Pobiedzińska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-12 23:15:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Wioletta Pobiedzińska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-25 16:00:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
246 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony