ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 11/2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: 11/2015

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. rozliczeń finansowych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Finansowy

Data udostępnienia: 2015-06-25

Ogłoszono dnia: 2015-06-25 przez Anna Hałas

Termin składania dokumentów: 2015-07-06 15:00:00

Nr ogłoszenia: 11/2015

Zlecający: Starosta Krośnieński

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wykształcenie - wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów
    o szkolnictwie wyższym, - kierunek ekonomiczny lub finansowy.
  2. Co najmniej roczny staż pracy w księgowości.
  3. Znajomość ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi oraz regulacji prawnych z zakresu rachunkowości
  4. Znajomość ustawy o podatku od towarów i usług wraz z aktami wykonawczymi do tej ustawy.
  5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  6. Obywatelstwo polskie.
  7. Osoba nie skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  8. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku określonym w ogłoszeniu.
  9. Nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Doświadczenie w pracy w jednostce sektora finansów publicznych.
  2. Znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych.
  3. Znajomość i obsługa programów komputerowych pakietu MS OFFICE, MS EXCELL, BESTIA.
  4. Umiejętność pracy w zintegrowanych systemach informatycznych, w tym programów księgowych, sprawozdawczych i bankowych.
  5. Umiejętność sporządzania danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów
    w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie ewidencji księgowej dochodów Starostwa Powiatowego oraz Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
  2. Prowadzenie postępowania upominawczego w zakresie dochodów Starostwa Powiatowego, w tym terminowe sporządzanie i wysyłka upomnień, not odsetkowych i potwierdzeń sald oraz przygotowywanie dokumentacji do prowadzenia egzekucji administracyjnej w tym zakresie.
  3. Przeprowadzanie inwentaryzacji stanu należności z tytułu dochodów oraz inwentaryzacji aktywów
    i pasywów Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
  4. Terminowe naliczanie i ewidencjonowanie odsetek od nieterminowych płatności.
  5. Dokonywanie aktualizacji należności zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  6. Sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań.
  7. Wystawianie i wysyłka faktur VAT, faktur VAT korygujących, not korygujących, not księgowych, not odsetkowych i obciążeniowych.
  8. Prowadzenie ewidencji VAT i dokonywanie rozliczeń podatku VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz sporządzanie deklaracji na podatek VAT.
  9. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania.

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;
  2. CV - Curriculum Vitae – opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 – tekst jednolity z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 – tekst jednolity z późn.zm.)”;
  3. kopie dyplomu dokumentującego wykształcenie;
  4. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu);
  5. wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  6. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo  skarbowe;
  7. oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
  8. oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym;
  9. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-07-06 15:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem KONKURS – FK:
- osobiściew Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Krośnie Odrzańskim, pok.115 (I piętro) 
ul. Piastów 10B,
- lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim ul. Piastów 10 B, 66-600 Krosno Odrzańskie
 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 6 lipca 2015 r. do godziny 15:00.
 
W przypadku wysłania dokumentów pocztą, liczy się data wpływu oferty do Starostwa.

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej:  www.bip.powiatkrosnienski.pl
 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Dodatkowych informacji w sprawie naboru udziela: Joanna Ejsmont w godz. pracy Starostwa, pok. nr 103 (tel.68 383 02 14).
« powrót do poprzedniej strony