ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 9/2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: 9/2015

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: PODINSPEKTOR ds. wydawania i zatrzymywania uprawnień do kierowania

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim

Wymiar etatu: Umowa o pracę – pełny etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg

Data udostępnienia: 2015-05-28

Ogłoszono dnia: 2015-05-28 przez Anna Hałas

Termin składania dokumentów: 2015-06-08 15:00:00

Nr ogłoszenia: 9/2015

Zlecający: Starosta Krośnieński

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wykształceniewyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów
    o szkolnictwie wyższym.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  3. Obywatelstwo polskie.
  4. Osoba nie skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  5. Nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Znajomość regulacji prawnych w zakresie funkcjonowania administracji samorządowej.
  2. Znajomość przepisów z zakresu:
    1. postępowania administracyjnego,
    2. ustawy o kierujących pojazdami,
    3. ustawy – Prawo o ruchu drogowym.
  3. Biegła znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych.
  4. Rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Wydawanie uprawnień do kierowania pojazdami.
  2. Wydawanie międzynarodowych praw jazdy.
  3. Wydawanie wtórników prawa jazdy z powodu utraty lub zniszczenia dokumentów.
  4. Przyjmowanie zawiadomień o zagubieniu prawa jazdy oraz zmiany stanu faktycznego wymagającego zmiany danych zawartych w dokumencie.
  5. Przekazywanie akt kierowców do innych urzędów na żądanie.
  6. Wydawanie dokumentów po niezdanym egzaminie na prawo jazdy.
  7. Wydawanie na wniosek zainteresowanych zaświadczeń o posiadanych uprawnieniach zgodnie
    z kpa.
  8. Udostępnianie informacji o kierowcach z uwzględnieniem ustawy o ochronie danych osobowych.
  9. Informowanie Komendanta Wojewódzkiego Policji o wydaniu decyzji o zatrzymaniu i cofnięciu uprawnienia do kierowania oraz przekazywanie informacji o zwrocie prawa jazdy i przywróceniu uprawnień.
  10. Współpraca z organami administracji rządowej i samorządowej w zakresie wydawania uprawnień do kierowania.
  11. Prowadzenie ewidencji kierowców z terenu powiatu posiadających uprawnienia do kierowania pojazdami.
  12. Prowadzenie ewidencji osób, które w przeciągu roku od dnia zarejestrowania w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego, nie zdały egzaminu na prawo jazdy.
  13. Wydawanie decyzji o skierowaniu osoby posiadającej uprawnienie do kierowania pojazdami na kontrolne sprawdzenie kwalifikacji.
  14.  Wydawanie decyzji o skierowaniu na badania lekarskie i psychologiczne.
  15. Wydawanie decyzji o zatrzymaniu prawa jazdy.
  16. Wydawanie decyzji o cofnięciu uprawnień do kierowania pojazdem silnikowym lub tramwajem.
  17. Dokonywanie zwrotu zatrzymanego prawa jazdy.
  18. Wydawanie decyzji o przywróceniu kierowcy uprawnień do kierowania pojazdem silnikowym oraz tramwajem.
  19. Sporządzanie miesięcznego sprawozdania z opłat ewidencyjnych.
  20. Dokonywanie w prawie jazdy wpisu potwierdzającego odbycie kwalifikacji wstępnej, wstępnej przyspieszonej lub szkolenia okresowego.
  21. Wydawanie zezwoleń na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym.
  22. Wymiana zagranicznego prawa jazdy na polskie.
  23. Wydawanie profilu kandydata na kierowcę (PKK).
  24. Wydawanie zezwoleń na kierowanie pojazdem przewożącym wartości pieniężne lub inne przedmioty wartościowe.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

co najmniej 6%.

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;
  2. CV - Curriculum Vitae – opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 – tekst jednolity z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 – tekst jednolity z późn.zm.)”;
  3. kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie;
  4. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu);
  5. wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  6. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo  skarbowe;
  7. oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
  8. oświadczenie o braku przeciwskazań do pracy na stanowisku urzędniczym;
  9. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-06-08 15:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem KONKURS – KM:
- osobiście w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Krośnie Odrzańskim, pok.115 (I piętro) 
ul. Piastów 10B,
- lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim ul. Piastów 10 B, 66-600 Krosno Odrzańskie
 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 8 czerwca 2015 r. do godziny 15:00.
 
W przypadku wysłania dokumentów pocztą, liczy się data wpływu oferty do Starostwa.

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej:  www.bip.powiatkrosnienski.pl
 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Dodatkowych informacji w sprawie naboru udziela: Joanna Ejsmont w godz. pracy Starostwa, pok. nr 103 (tel.68 383 02 14).
« powrót do poprzedniej strony