ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 8/2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: 8/2024

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent ds. rejestracji pojazdów

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Gubin

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg

Data udostępnienia: 2024-06-18

Ogłoszono dnia: 2024-06-18

Termin składania dokumentów: 2024-06-28 15:30:00

Nr ogłoszenia: 8/2024

Id ogłoszenia: OR.2110.5.2024

Zlecający: Starosta Krośnieński

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wykształcenie – minimum średnie.
  2. Minimum roczny staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego.
  3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Obywatelstwo polskie.
  5. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Nieposzlakowana opinia.
  7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
  8. Umiejętność obsługi komputera (pakiet Office), Internetu oraz urządzeń biurowych.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Znajomość zagadnień z zakresu postępowania administracyjnego, regulacji prawnych w zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, oraz ustawy – Prawo o ruchu drogowym wraz z przepisami wykonawczymi w zakresu rejestracji pojazdów.
  2. Znajomość zagadnień związanych z opisanym poniżej zakresem zadań wykonywanym na stanowisku Referenta ds. rejestracji  pojazdów.
  3. Komunikatywność, sumienność, rzetelność, obowiązkowość, umiejętność korzystania z przepisów prawa, zdyscyplinowanie, umiejętność pracy w zespole, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność, uczciwość.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Dokonywanie rejestracji pojazdów, wydawanie dowodów rejestracyjnych, tablic rejestracyjnych, pozwoleń czasowych i znaków legalizacyjnych.
  2. Dokonywanie czasowej rejestracji pojazdów, wydawanie pozwoleń czasowych oraz tymczasowych tablic rejestracyjnych.
  3. Wpisywanie w dowodzie rejestracyjnym lub pozwoleniu czasowym odpowiednich zastrzeżeń, jeżeli używanie pojazdu uzależnione jest od szczególnych warunków uzależnionych przepisami.
  4. Wyrejestrowywanie pojazdów.
  5. Wydawanie decyzji o czasowym wycofaniu pojazdów z ruchu.
  6. Wydawanie wtórnika dowodu rejestracyjnego w przypadku jego utraty lub zniszczenia w stopniu powodującym jego nieczytelność.
  7. Wydawanie nowego dowodu rejestracyjnego i tablic rejestracyjnych z nowym numerem rejestracyjnym w przypadku kradzieży, zagubienia lub zniszczenia tablic rejestracyjnych.
  8. Wydawanie decyzji na nabicie tabliczki znamionowej i cech identyfikacyjnych (nadwozia, podwozia).
  9. Wydawanie decyzji uchylających rejestrację pojazdów.
  10. Ujmowanie w ewidencji zastrzeżeń komorniczych dotyczących zbycia pojazdu.
  11. Zamawianie tablic rejestracyjnych i ich wtórników.
  12. Sprawdzanie posiadania obowiązkowego ubezpieczenia OC pojazdów.
  13. Pobieranie opłat za dowody rejestracyjne, pozwolenia czasowe, tablice rejestracyjne, znaki legalizacyjne.
  14. Przyjmowanie zgłoszeń sprzedaży pojazdów (zbycia pojazdu).
  15. Zabezpieczenie i zapewnienie właściwego użycia pieczątek urzędowych i druków (dowodów rejestracyjnych, pozwoleń czasowych, znaków legalizacyjnych).
  16. Właściwe zabezpieczenie powierzonego sprzętu, druków i tablic rejestracyjnych.
  17. Przygotowanie i wysyłka korespondencji dot. spraw wydziału.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

stanowisko urzędnicze, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, obsługa systemu CEPiK.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępna na stronie: http://bip.powiatkrosnienski.pl/122/Druki_do_pobrania/
  2. List motywacyjny
  3. CV - Curriculum Vitae
  4. Kopie dokumentu potwierdzającego wykształcenie.
  5. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu).
  6. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo  skarbowe.
  8. Oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
  9. Oświadczenie o braku przeciwskazań do pracy na stanowisku urzędniczym.
  10. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  11. Oświadczenie o zapoznaniu się z Procedurą zgłaszania przypadków nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń https://bip.powiatkrosnienski.pl/228/795/Procedura_zglaszania_nieprawidlowosci/.
 
Wzory oświadczeń znajdują się pod adresem:  https://bip.powiatkrosnienski.pl/122/Druki_do_pobrania/
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne, tj.: CV należy opatrzyć klauzulą: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Starostwo Powiatowe z siedzibą w Krośnie Odrzańskim w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (DZ.U.UE.L.2016.119.1.), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530)”.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-06-28 15:30:00
b. Sposób:
Oferty z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem
 
„Nabór na stanowisko Referenta ds. rejestracji pojazdów. Delegatura w Gubinie”
 
osobiście w Biurze Obsługi Interesanta w Krośnie Odrzańskim lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim ul. Piastów 10 B, 66-600 Krosno Odrzańskie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28 czerwca 2024 r. do godziny 15:30.
 
W przypadku wysłania dokumentów pocztą, liczy się data wpływu oferty do Starostwa Powiatowego w Krośnie Odrzańskim.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim
Biuro Obsługi Interesanta
ul. Piastów 10B
66-600 Krosno Odrzańskie

VII. Informacje dodatkowe:

Nabór zostanie przeprowadzony zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz ,,Regulaminem postępowania przy naborze pracowników na wolne stanowiska urzędnicze, wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Krośnie Odrzańskim oraz wolne stanowiska kierowników powiatowych jednostek organizacyjnych z wyłączeniem postępowania przy naborze Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy” stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 19/2019 Starosty Krośnieńskiego z dnia 19 marca 2019 r.
 
Kandydaci wybrani w procesie rekrutacji zostaną poinformowani o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, natomiast dokumenty osób niezakwalifikowanych zostaną odesłane.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Krośnie Odrzańskim: www.bip.powiatkrosnienski.pl.
Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu: 68 378 88 88 wew. 210
 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.
 
Kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mowa art.13a pkt 1 ustawy o pracownikach samorządowych są zobowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej:https://bip.powiatkrosnienski.pl/system/obj/5809_Klauzula_informacyjna.pd

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony