ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: referent ds. płac

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Krosno Odrzańskie

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Finansowy

Data udostępnienia: 2023-04-04

Ogłoszono dnia: 2023-04-04

Termin składania dokumentów: 2023-04-18 15:30:00

Nr ogłoszenia: 3/2023

Id ogłoszenia: OR.2110.3.2023

Zlecający: Starosta Krośnieński

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wykształcenie wyższe lub średnie i 2-letni staż pracy, preferowany kierunek: ekonomia, rachunkowośći finanse, prawo lub administracja.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  3. Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo jednego z krajów UE lub obywatelstwo kraju, z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP.
  4. Osoba nie skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  5. Nieposzlakowana opinia.
  6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
  7. Znajomość przepisów prawa niezbędnych do wykonywania zadań na stanowisku, w tym
  • ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
  • ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa
  • ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • ustawy o pracownikach samorządowych
  • kodeksu pracy
9. Znajomość regulacji prawnych w zakresie funkcjonowania administracji samorządowej oraz postępowania administracyjnego.
10. Biegłą obsługa komputera, pakietów biurowych, programu płatnik, programu do naliczania wynagrodzeń.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. 2-letnie doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych lub państwowych na samodzielnym stanowisku ds. naliczania wynagrodzeń.
  2. Komunikatywność, sumienność, rzetelność, obowiązkowość, umiejętność korzystania z przepisów prawa, zdyscyplinowanie, umiejętność pracy w zespole, umiejętność organizowania pracy własnej, gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji. 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Obsługa programu płacowego.
  2. Obsługa programu Płatnik.
  3. Naliczanie wynagrodzeń i zasiłków płatnych z ubezpieczenia społecznego.
  4. Sporządzanie list płac, w tym z tytułu umów o pracę, umów zleceń, umów o dzieło, diet radnych, ryczałtów, świadczeń z ZFŚS.
  5. Prowadzenie kart wynagrodzeń i kart zasiłkowych.
  6. Naliczanie składek z tytułu ubezpieczeń społecznych, ubezpieczenia zdrowotnego i Funduszu Pracy, sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej zgodnie z przepisami dotyczącymi ubezpieczeń społecznych.
  7. Dokonywanie rozliczeń związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi.
  8. Naliczanie i pobieranie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych z tytułu umów o pracę, umów zleceń, umów o dzieło, nagród, świadczeń oraz innych wydatków osobowych i rozliczanie z urzędem skarbowym.
  9. Sporządzanie deklaracji i rozliczeń z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych i prowadzenie niezbędnej dokumentacji do celów podatkowych zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych.
  10. Prowadzenie spraw pracowniczych oraz rozliczeń z zakresu PFRON.
  11. Prowadzenie rozliczenia diet radnych.
  12. Prowadzenie spraw związanych z potrąceniami z tytułu komorniczego zajęcia wynagrodzenia.
  13. Przygotowywanie poleceń przelewów w zakresie wynagrodzeń, potrąceń, podatków i składek.
  14. Sporządzanie zaświadczeń o wysokości wynagrodzenia.
  15. Dokonywanie rozliczeń z Urzędem Pracy w zakresie refundacji wynagrodzeń.
  16. Comiesięczne sporządzanie i przekazywanie do Kierownika Referatu Księgowości zestawienia wynagrodzeń, będącego podstawą do ujęcia zobowiązań z w ewidencji księgowej Starostwa.
  17. Sporządzanie i przekazywanie do Kierownika Referatu Księgowości zestawienia naliczonego dodatkowego wynagrodzenia rocznego do 14 stycznia roku następnego za rok poprzedni.
  18. Uzgadnianie drogą weryfikacji sald wynikających z naliczonych wynagrodzeń, składek i podatków do dnia 15 stycznia roku następnego za rok poprzedni z Kierownikiem Referatu Księgowości.
  19. Sporządzanie projektu funduszu wynagrodzeń, będącego podstawą do ujęcia w projekcie budżetu.
  20. Bieżąca analiza wykorzystania funduszu wynagrodzeń i informowanie Kierownika Referatu Księgowości o ewentualnych oszczędnościach lub brakach.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • Stanowisko urzędnicze, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.Wymiar zatrudnienia – pełny etat.
  • Rodzaj umowy: umowa o pracę. Zatrudnienie od 01.07.2023 r. W przypadku osób, które po raz pierwszy podejmują zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w jednostkach administracji  samorządowej umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
  • Podległość służbowa: Kierownik Referatu Księgowości.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępna na stronie:  http://bip.powiatkrosnienski.pl/122/Druki_do_pobrania/;
  2. List motywacyjny;
  3. CV - Curriculum Vitae;
  4. Kopie dokumentu potwierdzającego wykształcenie (potwierdzone przez kandydata za zgodnoścć z oryginałem).
  5. Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (kserokopie świadectw pracy - potwierdzone przez kandydata za zgodnośc z oryginałem, zaświadczenia o zatrudnieniu).
  6. Inne dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe oraz posiadane kwalifikacje (potwierdzone przez kandydata za zgodnośc z oryginałem)
  7. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  8. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (W przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego).
  9. Oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
  10. Oświadczenie o braku przeciwskazań do pracy na stanowisku urzędniczym.
  11. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego.
  12. Oświadczenie o zapoznaniu się z Procedurą zgłaszania przypadków nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń https://bip.powiatkrosnienski.pl/228/795/Procedura_zglaszania_nieprawidlowosci/
 
Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej: https://bip.powiatkrosnienski.pl/system/obj/5809_Klauzula_informacyjna.pdf
 
Wzory oświadczeń znajdują się pod adresem:  https://bip.powiatkrosnienski.pl/122/Druki_do_pobrania/

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-04-18 15:30:00
b. Sposób:
Oferty z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Referenta w Wydziale FK” osobiście w Biurze Obsługi Interesanta w Krośnie Odrzańskim lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim ul. Piastów 10 B, 66-600 Krosno Odrzańskie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18.04.2023 r. do godziny 15:30.
W przypadku wysłania dokumentów pocztą, liczy się data wpływu oferty do Starostwa Powiatowego w Krośnie Odrzańskim
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne, tj.: list motywacyjny należy opatrzyć klauzulą
,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Starostwo Powiatowe z siedzibą w Krośnie Odrzańskim w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (DZ.U.UE.L.2016.119.1.), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2019 r., poz. 1282 ze zm.)”.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim
ul. Piastów 10B
66-600 Krosno Odrzańskie
Biuro Obsługi Interesanta

VII. Informacje dodatkowe:

Nabór zostanie przeprowadzony zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz ,,Regulaminem postępowania przy naborze pracowników na wolne stanowiska urzędnicze, wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Krośnie Odrzańskim oraz wolne stanowiska kierowników powiatowych jednostek organizacyjnych z wyłączeniem postępowania przy naborze Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy” stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 19/2019 Starosty Krośnieńskiego z dnia 19 marca 2019 r. Kandydaci wybrani w procesie rekrutacji zostaną poinformowani o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, natomiast dokumenty osób niezakwalifikowanych zostaną odesłane.
 
Kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mowa art.13a pkt 1 ustawy o pracownikach samorządowych są zobowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Krośnie Odrzańskim: www.bip.powiatkrosnienski.pl.
 
Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu: 68 383 0210

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej:
« powrót do poprzedniej strony