ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 8/2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 8/2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor ds. zamówień publicznych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Krosno Odrzańskie

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Organizacyjny, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obywatelskich

Data udostępnienia: 2022-09-28

Ogłoszono dnia: 2022-09-28

Termin składania dokumentów: 2022-10-14 15:30:00

Nr ogłoszenia: 8/2022

Id ogłoszenia: OR.2110.6.2022

Zlecający: Starosta Krośnieński

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wykształcenie – minimum średnie, preferowany kierunek: zamówienia publiczne, administracja, prawo, ekonomia lub pokrewne.
  2. Minimum 3-letni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia wyższego lub 5-letni w przypadku wykształcenia średniego.
  3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Obywatelstwo polskie.
  5. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Nieposzlakowana opinia.
  7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
  8. Znajomość zagadnień dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym w zakresie ustawy o samorządzie powiatowym, pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy o finansach publicznych i ustawy Prawo zamówień publicznych.
  9. Umiejętność obsługi komputera (pakiet Office), Internetu oraz urządzeń biurowych.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Doświadczenie zawodowe na stanowiskach w administracji publicznej, w tym przy realizacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą PZP.
  2. Umiejętność planowania i organizowanie pracy.
  3. Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, sumienność, komunikatywność, bezstronność, skrupulatność, rzetelność, zdolności analityczne.
  4. Znajomość zagadnień związanych z opisanym poniżej zakresem zadań wykonywanym na stanowisku ds. zamówień publicznych..

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Starostwa.
  2. Wdrażanie nowych metod organizacyjnych pracy w Starostwie.
  3. Opracowywanie projektów aktów prawnych i dokumentów ustalających porządek organizacyjny w Starostwie, w tym w szczególności dotyczących zamówień publicznych.
  4. Realizacja zadań wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych we współpracy z komórkami organizacyjnymi, ze szczególnym uwzględnieniem prawidłowości procedur udzielania zamówień oraz prowadzenie obsługi Starostwa w realizacji zadań z zakresu zamówień publicznych, w tym:
    1. prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz rejestru umów zawartych w wyniku przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w trybie prawa zamówień publicznych,
    2. prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonych zamówień,
    3. sporządzanie planu zamówień publicznych,
    4. przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na usługi, dostawy i roboty budowlane (prace remontowe i inwestycyjne),
    5. opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia na podstawie wniosków sporządzanych przez merytoryczne komórki organizacyjne,
    6. prowadzenie czynności związanych z odwołaniami dotyczącymi zamówień publicznych,
    7. współpraca z organami prowadzącymi kontrole w zakresie zamówień publicznych,
    8. kontrola i monitorowanie komórek organizacyjnych Starostwa i powiatowych jednostek organizacyjnych
      w zakresie procedur zamówień publicznych,
    9. sporządzanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych i przekazywanie ich Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych,
    10. zamieszczanie na stronie internetowej Starostwa oraz w Biuletynie Informacji Publicznej i Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszeń o zamówieniach zgodnie z wysokością ustawowych progów,
    11. prowadzenie centralnego rejestru wszystkich zamówień i umów na zakup dostaw, usług i robót budowlanych zawartych bez przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnego z ustawą prawo zamówień publicznych
    12. opracowywanie regulaminu zamówień publicznych oraz regulaminu dokonywania zakupów dostaw, usług
      i robót budowlanych poza ustawą prawo zamówień publicznych (do ustalonego w ustawie progu kwotowego),
    13. prowadzenie rejestru umów oraz zamówień o wartości do 130 tysięcy złotych.
5. Prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczenia mienia Powiatu, w szczególności:
  1. przygotowywanie wykazów mienia do ubezpieczenia we współpracy z kierownikami komórek organizacyjnych Starostwa oraz kierownikami powiatowych jednostek organizacyjnych,
  2. współpraca z brokerem w zakresie przygotowywania mienia do ubezpieczenie oraz likwidacji szkód
  3. prowadzenie dokumentacji związanej z zawarciem polis ubezpieczeniowych,
  4. przekazywanie informacji dot. ubezpieczeń komórkom organizacyjnym Starostwa i  powiatowym jednostkom  organizacyjnym.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

stanowisko urzędmicze, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6 %

V. Wymagane dokumenty:

  1. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępna na stronie: http://bip.powiatkrosnienski.pl/122/Druki_do_pobrania/
  2. List motywacyjny
  3. CV - Curriculum Vitae
  4. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje
  5. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu)
  6. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
  7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  8. Oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
  9. Oświadczenie o braku przeciwskazań do pracy na stanowisku urzędniczym
  10. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  11. Oświadczenie o zapoznaniu się z Procedurą zgłaszania przypadków nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, tj.: cv i list motywacyjny należy opatrzyć klauzulą: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Starostwo Powiatowe z siedzibą w Krośnie Odrzańskim w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (DZ.U.UE.L.2016.119.1.), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530)”.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-10-14 15:30:00
b. Sposób:
Oferty z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko Inspektora ds. zamówień publicznych”
osobiście w Biurze Obsługi Interesanta w Krośnie Odrzańskim lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim ul. Piastów 10 B, 66-600 Krosno Odrzańskie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14.10.2022 r. do godziny 15:30.
 
W przypadku wysłania dokumentów pocztą, liczy się data wpływu oferty do Starostwa Powiatowego w Krośnie Odrzańskim.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim
ul. Piastów 10B
66-600 Krosno Odrzańśkie
Biuro Obsługi Interesanta

VII. Informacje dodatkowe:

Nabór zostanie przeprowadzony zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz ,,Regulaminem postępowania przy naborze pracowników na wolne stanowiska urzędnicze, wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Krośnie Odrzańskim oraz wolne stanowiska kierowników powiatowych jednostek organizacyjnych z wyłączeniem postępowania przy naborze Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy” stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 19/2019 Starosty Krośnieńskiego z dnia 19 marca 2019 r.
 
Kandydaci wybrani w procesie rekrutacji zostaną poinformowani o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, natomiast dokumenty osób niezakwalifikowanych zostaną odesłane.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Krośnie Odrzańskim: www.bip.powiatkrosnienski.pl.
Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu: 68 378 88 88 wew. 210
 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.
 
Kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mowa art.13a pkt 1 ustawy o pracownikach samorządowych są zobowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej:
« powrót do poprzedniej strony