Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 8/2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 8/2022Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor ds. zamówień publicznych
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Krosno Odrzańskie
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Organizacyjny, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obywatelskich
Data udostępnienia: 2022-09-28
Ogłoszono dnia: 2022-09-28
Termin składania dokumentów: 2022-10-14 15:30:00
Nr ogłoszenia: 8/2022
Id ogłoszenia: OR.2110.6.2022
Zlecający: Starosta Krośnieński
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie – minimum średnie, preferowany kierunek: zamówienia publiczne, administracja, prawo, ekonomia lub pokrewne.
- Minimum 3-letni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia wyższego lub 5-letni w przypadku wykształcenia średniego.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Obywatelstwo polskie.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
- Znajomość zagadnień dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym w zakresie ustawy o samorządzie powiatowym, pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy o finansach publicznych i ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Umiejętność obsługi komputera (pakiet Office), Internetu oraz urządzeń biurowych.
b. Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie zawodowe na stanowiskach w administracji publicznej, w tym przy realizacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą PZP.
- Umiejętność planowania i organizowanie pracy.
- Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, sumienność, komunikatywność, bezstronność, skrupulatność, rzetelność, zdolności analityczne.
- Znajomość zagadnień związanych z opisanym poniżej zakresem zadań wykonywanym na stanowisku ds. zamówień publicznych..
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Starostwa.
- Wdrażanie nowych metod organizacyjnych pracy w Starostwie.
- Opracowywanie projektów aktów prawnych i dokumentów ustalających porządek organizacyjny w Starostwie, w tym w szczególności dotyczących zamówień publicznych.
- Realizacja zadań wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych we współpracy z komórkami organizacyjnymi, ze szczególnym uwzględnieniem prawidłowości procedur udzielania zamówień oraz prowadzenie obsługi Starostwa w realizacji zadań z zakresu zamówień publicznych, w tym:
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz rejestru umów zawartych w wyniku przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w trybie prawa zamówień publicznych,
- prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonych zamówień,
- sporządzanie planu zamówień publicznych,
- przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na usługi, dostawy i roboty budowlane (prace remontowe i inwestycyjne),
- opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia na podstawie wniosków sporządzanych przez merytoryczne komórki organizacyjne,
- prowadzenie czynności związanych z odwołaniami dotyczącymi zamówień publicznych,
- współpraca z organami prowadzącymi kontrole w zakresie zamówień publicznych,
- kontrola i monitorowanie komórek organizacyjnych Starostwa i powiatowych jednostek organizacyjnych
w zakresie procedur zamówień publicznych, - sporządzanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych i przekazywanie ich Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych,
- zamieszczanie na stronie internetowej Starostwa oraz w Biuletynie Informacji Publicznej i Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszeń o zamówieniach zgodnie z wysokością ustawowych progów,
- prowadzenie centralnego rejestru wszystkich zamówień i umów na zakup dostaw, usług i robót budowlanych zawartych bez przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnego z ustawą prawo zamówień publicznych
- opracowywanie regulaminu zamówień publicznych oraz regulaminu dokonywania zakupów dostaw, usług
i robót budowlanych poza ustawą prawo zamówień publicznych (do ustalonego w ustawie progu kwotowego), - prowadzenie rejestru umów oraz zamówień o wartości do 130 tysięcy złotych.
5. Prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczenia mienia Powiatu, w szczególności:
- przygotowywanie wykazów mienia do ubezpieczenia we współpracy z kierownikami komórek organizacyjnych Starostwa oraz kierownikami powiatowych jednostek organizacyjnych,
- współpraca z brokerem w zakresie przygotowywania mienia do ubezpieczenie oraz likwidacji szkód
- prowadzenie dokumentacji związanej z zawarciem polis ubezpieczeniowych,
- przekazywanie informacji dot. ubezpieczeń komórkom organizacyjnym Starostwa i powiatowym jednostkom organizacyjnym.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
stanowisko urzędmicze, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6 %
V. Wymagane dokumenty:
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępna na stronie: http://bip.powiatkrosnienski.pl/122/Druki_do_pobrania/
- List motywacyjny
- CV - Curriculum Vitae
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje
- Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu)
- Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o braku przeciwskazań do pracy na stanowisku urzędniczym
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o zapoznaniu się z Procedurą zgłaszania przypadków nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, tj.: cv i list motywacyjny należy opatrzyć klauzulą: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Starostwo Powiatowe z siedzibą w Krośnie Odrzańskim w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (DZ.U.UE.L.2016.119.1.), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530)”.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2022-10-14 15:30:00
b. Sposób:
Oferty z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko Inspektora ds. zamówień publicznych”
osobiście w Biurze Obsługi Interesanta w Krośnie Odrzańskim lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim ul. Piastów 10 B, 66-600 Krosno Odrzańskie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14.10.2022 r. do godziny 15:30.
W przypadku wysłania dokumentów pocztą, liczy się data wpływu oferty do Starostwa Powiatowego w Krośnie Odrzańskim.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim
ul. Piastów 10B
66-600 Krosno Odrzańśkie
Biuro Obsługi Interesanta
VII. Informacje dodatkowe:
Nabór zostanie przeprowadzony zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz ,,Regulaminem postępowania przy naborze pracowników na wolne stanowiska urzędnicze, wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Krośnie Odrzańskim oraz wolne stanowiska kierowników powiatowych jednostek organizacyjnych z wyłączeniem postępowania przy naborze Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy” stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 19/2019 Starosty Krośnieńskiego z dnia 19 marca 2019 r.
Kandydaci wybrani w procesie rekrutacji zostaną poinformowani o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, natomiast dokumenty osób niezakwalifikowanych zostaną odesłane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Krośnie Odrzańskim: www.bip.powiatkrosnienski.pl.
Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu: 68 378 88 88 wew. 210
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.
Kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mowa art.13a pkt 1 ustawy o pracownikach samorządowych są zobowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej: