ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 12/2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: 12/2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: NACZELNIK WYDZIAŁU GEODEZJI, KARTOGRAFII i GOSPODARKI GRUNTAMI

Miejsce pracy: Krosno Odrzańskie, Gubin

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Gruntami

Data udostępnienia: 2021-06-24

Ogłoszono dnia: 2021-06-24

Termin składania dokumentów: 2021-07-06 15:30:00

Nr ogłoszenia: 12/2021

Id ogłoszenia: OR.2110.11.2021

Zlecający: Starosta Krośnieński

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki:  geodezja, budownictwo, architektura, prawo.
  2. Co najmniej 5 letni staż pracy.
  3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Obywatelstwo polskie.
  5. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Nieposzlakowana opinia.
  7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
  8. Znajomość zagadnień dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz postępowania administracyjnego.
  9.  Znajomość przepisów prawa związanych z opisanym poniżej zakresem czynności, w szczególności w zakresie: ustawy o gospodarce nieruchomościami, rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej lub samorządowej.
  2. Biegła obsługa MS Office.
  3. Prawo jazdy kat. B.
  4. Rzetelność, dokładność, systematyczność, dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, komunikatywność, odporność na stres.
  5. Umiejętność zarządzania zespołami ludzkimi.
  6. Umiejętność formułowania celów, planowania i uzgadniania zadań, analizy i syntezy informacji, zrozumiałego przekazywania wiedzy i informacji.
  7. Uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach: geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Operatywne kierowanie pracą wydziału oraz nadzór nad realizacją zadań należących do zakresu działania Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Gruntami, w tym dotyczących:
    • gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa i Powiatu,
    • aktualizacji opłat z tytułu trwałego zarządu i użytkowania wieczystego nieruchomości,
    • prowadzenia spraw związanych z wywłaszczaniem nieruchomości,
    • zabezpieczenia wierzytelności poprzez wpisanie w księdze wieczystej hipoteki oraz wydawanie zaświadczeń o spłaceniu wierzytelności,
    • przekształcania prawa użytkowania wieczystego gruntów w prawo własności,
    • przygotowywania dokumentów do nadania na własność działek rentowych i działek pod budynkami osobom, które przekazały gospodarstwo rolne Państwu w zamian za świadczenie emerytalno – rentowe,
    • prowadzenia prac związanych z porządkowaniem i zakładaniem ksiąg wieczystych,
    • ujawniania w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz Powiatu,
    • przygotowywania decyzji o ustaleniu odszkodowania za nieruchomości przejęte pod drogi powiatowe
      i gminne,
    • prowadzenia postępowań scaleniowych i wymiennych,
    • regulowania stanów prawnych nieruchomości,
    • współpracy z Krajowym Ośrodkiem Wsparcia Rolnictwa, Krajowym Zasobem Nieruchomości, Państwowym Gospodarstwem Wodnym Wody Polskie,
    • wnioskowania o przekazywanie gruntów Skarbu Państwa na rzecz jednostek samorządu terytorialnego, lasów państwowych,
    • potwierdzania wygaśnięcia trwałego zarządu do nieruchomości pokrytych wodami płynącymi
      oraz pozostałych nieruchomości Skarbu Państwa, ustanowionego na rzecz regionalnego zarządu gospodarki wodnej oraz marszałka województwa,
    • planowania i organizacji prac urządzeniowo-rolnych,
    • przygotowania opracowań tematycznych wynikających z analizy rynku nieruchomości,
    • potwierdzania wygaśnięcia posiadania,  bez tytułu prawnego, przez regionalny zarząd gospodarki wodnej oraz marszałka województwa, nieruchomości pokrytych wodami płynącymi oraz pozostałych nieruchomości Skarbu Państwa,
    • stwierdzania przejścia do zasobu Skarbu Państwa gruntów pokrytych śródlądowymi wodami płynącymi, oraz ich wykreślanie z zasobu,
    • stwierdzania przejścia do zasobu Skarbu Państwa gruntów zabudowanych urządzeniami wodnymi znajdującymi się poza linią brzegu oraz urządzeń wodnych lub ich części, oraz ich wykreślanie z zasobu,
    • wykonywania przez Starostę prawa pierwokupu w porozumieniu z ministrem właściwym do spraw gospodarki wodnej w przypadku sprzedaży gruntów pod śródlądowymi wodami stojącymi,
    • sporządzania według stanu na 31 grudnia danego roku wykazów nieruchomości Skarbu Państwa, przekazywanie ich wojewodzie w terminie do 31 stycznia roku następującego po roku, którego dotyczy wykaz, wraz z opiniami, a po zatwierdzeniu przez wojewodę przekazywanie ich do Krajowego Zasobu Nieruchomości.
  2. Prowadzenie administracyjnych spraw dotyczących wydziału.
  3. Przygotowywanie materiałów, sprawozdań i analiz na sesje Rady Powiatu oraz posiedzenia Zarządu Powiatu.
  4. Współpracowanie z Wydziałem Organizacyjnym w zakresie postępowań związanych z realizacją zadań Wydziału oraz innych postępowań finansowanych ze środków własnych budżetu powiatu oraz dotacji zewnętrznych.
  5. Planowanie i opracowywanie założeń do budżetu powiatu oraz wydatkowanie środków budżetowych zgodnie z planem na realizacje zadań w zakresie zadań Wydziału.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

kierownicze stanowisko urzędnicze, związane z decyzyjnością, praca przy monitorze ekranowym, powyżej 4 godzin dziennie, częściowe wykonywanie obowiązków pracy w terenie.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępna na stronie:  http://bip.powiatkrosnienski.pl/122/Druki_do_pobrania/.
  2. List motywacyjny.
  3. CV - Curriculum Vitae.
  4. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  5. Kopie dokumentu potwierdzającego wykształcenie.
  6. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu).
  7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo  skarbowe.
  8. Oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
  9. Oświadczenie o braku przeciwskazań do pracy na stanowisku urzędniczym.
  10. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-07-06 15:30:00
b. Sposób:
Oferty z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko Naczelnika Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Gruntami"
osobiście w Biurze Obsługi Interesanta w Krośnie Odrzańskim lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim ul. Piastów 10 B, 66-600 Krosno Odrzańskie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 06.07.2021 r. do godziny 15:30.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim
ul. Piastów 10B
66-600 Krosno Odrzańskie
Biuro Obsługi Interesanta

VII. Informacje dodatkowe:

Nabór zostanie przeprowadzony zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz ,,Regulaminem postępowania przy naborze pracowników na wolne stanowiska urzędnicze, wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Krośnie Odrzańskim oraz wolne stanowiska kierowników powiatowych jednostek organizacyjnych z wyłączeniem postępowania przy naborze Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy” stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 19/2019 Starosty Krośnieńskiego z dnia 19 marca 2019 r.
 
Kandydaci wybrani w procesie rekrutacji zostaną poinformowani o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, natomiast dokumenty osób niezakwalifikowanych zostaną odesłane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Krośnie Odrzańskim: www.bip.powiatkrosnienski.pl.
 
Kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mowa art.13a pkt 1 ustawy o pracownikach samorządowych są zobowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
 
Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu: 68 383 0210.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

https://bip.powiatkrosnienski.pl/system/obj/5809_Klauzula_informacyjna.pdf

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Krośnieński
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-06-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wioletta Pobiedzińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-06-25 15:41:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Wioletta Pobiedzińska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-06-25 15:42:10
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Wioletta Pobiedzińska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-12-20 14:50:53
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1203 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony