Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 12/2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: 12/2021Szczegóły informacji
Ogłoszenie: NACZELNIK WYDZIAŁU GEODEZJI, KARTOGRAFII i GOSPODARKI GRUNTAMI
Miejsce pracy: Krosno Odrzańskie, Gubin
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Gruntami
Data udostępnienia: 2021-06-24
Ogłoszono dnia: 2021-06-24
Termin składania dokumentów: 2021-07-06 15:30:00
Nr ogłoszenia: 12/2021
Id ogłoszenia: OR.2110.11.2021
Zlecający: Starosta Krośnieński
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: geodezja, budownictwo, architektura, prawo.
- Co najmniej 5 letni staż pracy.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Obywatelstwo polskie.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
- Znajomość zagadnień dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz postępowania administracyjnego.
- Znajomość przepisów prawa związanych z opisanym poniżej zakresem czynności, w szczególności w zakresie: ustawy o gospodarce nieruchomościami, rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków.
b. Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej lub samorządowej.
- Biegła obsługa MS Office.
- Prawo jazdy kat. B.
- Rzetelność, dokładność, systematyczność, dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, komunikatywność, odporność na stres.
- Umiejętność zarządzania zespołami ludzkimi.
- Umiejętność formułowania celów, planowania i uzgadniania zadań, analizy i syntezy informacji, zrozumiałego przekazywania wiedzy i informacji.
- Uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach: geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Operatywne kierowanie pracą wydziału oraz nadzór nad realizacją zadań należących do zakresu działania Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Gruntami, w tym dotyczących:
- gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa i Powiatu,
- aktualizacji opłat z tytułu trwałego zarządu i użytkowania wieczystego nieruchomości,
- prowadzenia spraw związanych z wywłaszczaniem nieruchomości,
- zabezpieczenia wierzytelności poprzez wpisanie w księdze wieczystej hipoteki oraz wydawanie zaświadczeń o spłaceniu wierzytelności,
- przekształcania prawa użytkowania wieczystego gruntów w prawo własności,
- przygotowywania dokumentów do nadania na własność działek rentowych i działek pod budynkami osobom, które przekazały gospodarstwo rolne Państwu w zamian za świadczenie emerytalno – rentowe,
- prowadzenia prac związanych z porządkowaniem i zakładaniem ksiąg wieczystych,
- ujawniania w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz Powiatu,
- przygotowywania decyzji o ustaleniu odszkodowania za nieruchomości przejęte pod drogi powiatowe
i gminne, - prowadzenia postępowań scaleniowych i wymiennych,
- regulowania stanów prawnych nieruchomości,
- współpracy z Krajowym Ośrodkiem Wsparcia Rolnictwa, Krajowym Zasobem Nieruchomości, Państwowym Gospodarstwem Wodnym Wody Polskie,
- wnioskowania o przekazywanie gruntów Skarbu Państwa na rzecz jednostek samorządu terytorialnego, lasów państwowych,
- potwierdzania wygaśnięcia trwałego zarządu do nieruchomości pokrytych wodami płynącymi
oraz pozostałych nieruchomości Skarbu Państwa, ustanowionego na rzecz regionalnego zarządu gospodarki wodnej oraz marszałka województwa, - planowania i organizacji prac urządzeniowo-rolnych,
- przygotowania opracowań tematycznych wynikających z analizy rynku nieruchomości,
- potwierdzania wygaśnięcia posiadania, bez tytułu prawnego, przez regionalny zarząd gospodarki wodnej oraz marszałka województwa, nieruchomości pokrytych wodami płynącymi oraz pozostałych nieruchomości Skarbu Państwa,
- stwierdzania przejścia do zasobu Skarbu Państwa gruntów pokrytych śródlądowymi wodami płynącymi, oraz ich wykreślanie z zasobu,
- stwierdzania przejścia do zasobu Skarbu Państwa gruntów zabudowanych urządzeniami wodnymi znajdującymi się poza linią brzegu oraz urządzeń wodnych lub ich części, oraz ich wykreślanie z zasobu,
- wykonywania przez Starostę prawa pierwokupu w porozumieniu z ministrem właściwym do spraw gospodarki wodnej w przypadku sprzedaży gruntów pod śródlądowymi wodami stojącymi,
- sporządzania według stanu na 31 grudnia danego roku wykazów nieruchomości Skarbu Państwa, przekazywanie ich wojewodzie w terminie do 31 stycznia roku następującego po roku, którego dotyczy wykaz, wraz z opiniami, a po zatwierdzeniu przez wojewodę przekazywanie ich do Krajowego Zasobu Nieruchomości.
- Prowadzenie administracyjnych spraw dotyczących wydziału.
- Przygotowywanie materiałów, sprawozdań i analiz na sesje Rady Powiatu oraz posiedzenia Zarządu Powiatu.
- Współpracowanie z Wydziałem Organizacyjnym w zakresie postępowań związanych z realizacją zadań Wydziału oraz innych postępowań finansowanych ze środków własnych budżetu powiatu oraz dotacji zewnętrznych.
- Planowanie i opracowywanie założeń do budżetu powiatu oraz wydatkowanie środków budżetowych zgodnie z planem na realizacje zadań w zakresie zadań Wydziału.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
kierownicze stanowisko urzędnicze, związane z decyzyjnością, praca przy monitorze ekranowym, powyżej 4 godzin dziennie, częściowe wykonywanie obowiązków pracy w terenie.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępna na stronie: http://bip.powiatkrosnienski.pl/122/Druki_do_pobrania/.
- List motywacyjny.
- CV - Curriculum Vitae.
- Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Kopie dokumentu potwierdzającego wykształcenie.
- Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu).
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o braku przeciwskazań do pracy na stanowisku urzędniczym.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2021-07-06 15:30:00
b. Sposób:
Oferty z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko Naczelnika Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Gruntami"
osobiście w Biurze Obsługi Interesanta w Krośnie Odrzańskim lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim ul. Piastów 10 B, 66-600 Krosno Odrzańskie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 06.07.2021 r. do godziny 15:30.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim
ul. Piastów 10B
66-600 Krosno Odrzańskie
Biuro Obsługi Interesanta
VII. Informacje dodatkowe:
Nabór zostanie przeprowadzony zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz ,,Regulaminem postępowania przy naborze pracowników na wolne stanowiska urzędnicze, wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Krośnie Odrzańskim oraz wolne stanowiska kierowników powiatowych jednostek organizacyjnych z wyłączeniem postępowania przy naborze Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy” stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 19/2019 Starosty Krośnieńskiego z dnia 19 marca 2019 r.
Kandydaci wybrani w procesie rekrutacji zostaną poinformowani o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, natomiast dokumenty osób niezakwalifikowanych zostaną odesłane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Krośnie Odrzańskim: www.bip.powiatkrosnienski.pl.
Kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mowa art.13a pkt 1 ustawy o pracownikach samorządowych są zobowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu: 68 383 0210.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
https://bip.powiatkrosnienski.pl/system/obj/5809_Klauzula_informacyjna.pdf
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Krośnieński |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-06-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wioletta Pobiedzińska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-06-25 15:41:42 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Wioletta Pobiedzińska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-06-25 15:42:10 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Wioletta Pobiedzińska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-12-20 14:50:53 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1203 raz(y) |