Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 12/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 12/2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Główny Specjalista ds. zamówień publicznych
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim, ul. Piastów 10 B Krosno Odrzańskie
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2017-10-30
Ogłoszono dnia: 2017-10-30 przez Anna Hałas
Termin składania dokumentów: 2017-11-10 15:00:00
Nr ogłoszenia: 12/2017
Zlecający: Starosta Krośnieński
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie – wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.
- Staż pracy – minimum 4 lata.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Obywatelstwo polskie.
- Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi.
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw.
- Znajomość regulacji prawnych w zakresie funkcjonowania administracji samorządowej.
- Znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego.
- Biegła znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych.
- Rzetelność, odpowiedzialność, dokładność, inicjatywa i samodzielność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Starostwa.
- Wdrażanie nowych metod organizacyjnych pracy w Starostwie.
- Opracowywanie projektów aktów prawnych i dokumentów ustalających porządek organizacyjny w Starostwie, w tym w szczególności:
- regulaminu zamówień publicznych do 30 tys. Euro,
- regulaminu zamówień publicznych powyżej 30 tys. Euro.
- Realizacja zadań wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych we współpracy z komórkami organizacyjnymi, ze szczególnym uwzględnieniem prawidłowości procedur udzielania zamówień oraz prowadzenie obsługi Starostwa w realizacji zadań z zakresu zamówień publicznych, w tym:
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz rejestru umów zawartych w wyniku przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w trybie prawa zamówień publicznych,
- prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonych zamówień,
- sporządzanie planu zamówień publicznych,
- przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na usługi, dostawy
i roboty budowlane (prace remontowe i inwestycyjne), - opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia na podstawie wniosków sporządzanych przez merytoryczne komórki organizacyjne,
- prowadzenie czynności związanych z odwołaniami dotyczącymi zamówień publicznych,
- współpraca z organami prowadzącymi kontrole w zakresie zamówień publicznych,
- kontrola i monitorowanie komórek organizacyjnych Starostwa i powiatowych jednostek organizacyjnych w zakresie procedur zamówień publicznych,
- sporządzanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych i przekazywanie
ich Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych, - zamieszczanie na stronie internetowej Starostwa oraz w Biuletynie Informacji Publicznej
i Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszeń o zamówieniach zgodnie z wysokością ustawowych progów, - opracowywanie regulaminu zamówień publicznych oraz regulaminu dokonywania zakupów dostaw, usług i robót budowlanych poza ustawą prawo zamówień publicznych (do ustalonego
w ustawie progu kwotowego), - prowadzenie rodzajowego rejestru wydatków o wartości nieprzekraczającej w złotych równowartości kwoty netto 30.000 euro.
- Prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczenia mienia Powiatu, w szczególności
- przygotowywanie wykazów mienia do ubezpieczenia we współpracy z kierownikami komórek organizacyjnych Starostwa oraz kierownikami powiatowych jednostek organizacyjnych,
- współpraca z brokerem w zakresie przygotowywania mienia do ubezpieczenie oraz likwidacji szkód
- prowadzenie dokumentacji związanej z zawarciem polis ubezpieczeniowych,
- przekazywanie informacji dot. ubezpieczeń komórkom organizacyjnym Starostwa i powiatowym jednostkom organizacyjnym.
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- CV - Curriculum Vitae – opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.)”;
- kopie dyplomu potwierdzającego wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu);
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku przeciwskazań do pracy na stanowisku urzędniczym;
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-11-10 15:00:00
VII. Informacje dodatkowe:
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem KONKURS – OR-ZP:
- osobiście w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Krośnie Odrzańskim, pok.115 (I piętro)
ul. Piastów 10B,
ul. Piastów 10B,
- lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim ul. Piastów 10 B, 66-600 Krosno Odrzańskie
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 listopada 2017 r. do godziny 15:00.
W przypadku wysłania dokumentów pocztą, liczy się data wpływu oferty do Starostwa.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej : www.bip.powiatkrosnienski.pl
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Dodatkowych informacji w sprawie naboru udziela: Edyta Napieralska w godz. pracy Starostwa, pok. nr 111 (tel.68 383 02 46).