ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2015

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. gospodarki nieruchomościami

Miejsce pracy: Delegatura w Gubinie

Wymiar etatu: Umowa o pracę – pełny etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Gruntami

Data udostępnienia: 2015-02-11

Ogłoszono dnia: 2015-02-11 przez Anna Hałas

Termin składania dokumentów: 2015-02-23 15:00:00

Nr ogłoszenia: 3/2015

Zlecający: Starosta Krośnieński

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wykształcenie – wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  3. Obywatelstwo polskie.
  4. Osoba nie skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  5. Nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Znajomość podstawowych zagadnień związanych z funkcjonowaniem administracji publicznej.
  2. Biegła znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych
  3. Wysoka kultura osobista.
  4. Dobry stan zdrowia.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Sprzedaż nieruchomości – uzyskiwanie zgody Wojewody na sprzedaż, zlecanie wyceny nieruchomości, sporządzanie wykazów nieruchomości do sprzedaży, sporządzanie ogłoszeń o sprzedaży w trybie przetargów lub w trybie bezprzetargowym, udział w komisjach przetargowych, przygotowywanie całości dokumentów do zawarcia umowy notarialnej.
  2. Użytkowanie wieczyste – zlecanie wycen gruntów, aktualizacja opłat – wypowiadanie pisemne dotychczasowych opłat rocznych i proponowanie nowej opłaty, przygotowywanie całości dokumentów do organu wyższej instancji, w związku z wnioskami użytkowników wieczystych, że ustalenie nowej opłaty jest nieuzasadnione lub uzasadnione w wyższej wysokości.
  3. Trwały zarząd – oddanie lub wygaszenie trwałego zarządu w drodze decyzji administracyjnej, zlecanie wycen nieruchomości oraz naliczanie lub aktualizacja opłat rocznych w drodze decyzji administracyjnych, przygotowywanie całości dokumentów do organu odwoławczego.
  4. Zakładanie Ksiąg Wieczystych – odszukiwanie dokumentów o przejściu nieruchomości na Skarb Państwa, przygotowywanie dokumentacji geodezyjno – kartograficznej – wypisu i wyrysu, przygotowywanie wniosków do założenia Księgi Wieczystej.
  5. Wydawanie zaświadczeń o spłacie ciężaru realnego obciążającego gospodarstwo lub zaświadczeń o zakończonych postępowaniach scaleniowo-wymiennych oraz przygotowywanie wniosków o wykreślenie ww. obciążeń z istniejących Ksiąg Wieczystych.
  6. Wydawanie zaświadczeń lub informacji dotyczących ewentualnych roszczeń do nieruchomości.
  7. Przygotowywanie dokumentów dotyczących prawidłowości nabycia przez Skarb Państwa nieruchomości wraz z mapami i wypisami z ewidencji gruntów i budynków oraz wnioskowanie do Wojewody o ich przekazanie gminom, powiatowi, lasom państwowym lub do gruntów pod wodami płynącymi potwierdzanie trwałego zarządu Marszałkowi Województwa.
  8. Ewidencjonowanie i prowadzenie zasobu nieruchomości Skarbu Państwa.
  9. Zwroty działek siedliskowych – zlecanie pomiarów działek oraz orzekanie w drodze decyzji administracyjnej o przeniesieniu na własność działki na której istnieją zabudowania stanowiący odrębny od gruntu przedmiot własności lub działki na której wzniesione były zabudowania, osobom lub ich spadkobiercom, które do 1983 r. przekazały gospodarstwo rolne na Skarb Państwa w zamian za świadczenia emerytalno – rentowe.
  10. Przekształcanie w drodze decyzji administracyjnych prawa użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa w prawo własności.

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys – curriculum Vitae – opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z  29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182- tekst jednolity z późn. zm.) oraz ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych  (Dz. U. z 2014 r., poz.1202 - tekst jednolity z późn. zm.)”.
  3. Kopie  dyplomu dokumentującego wykształcenie.
  4. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu).
  5. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  6. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
  8. Oświadczenie o braku przeciwskazań do pracy na stanowisku urzędniczym.
  9. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-02-23 15:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem KONKURS – GOSPODARKA NIERUCHOMOŚCIAMI
- osobiście w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Krośnie Odrzańskim, pok.115 (I piętro)  ul. Piastów 10B,
- lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim, ul. Piastów 10B, 66-600 Krosno Odrzańskie
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 lutego 2015 r. do godziny 15:00.
W przypadku wysłania dokumentów pocztą, liczy się data wpływu oferty do Starostwa.

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej : Biuletyn Informacji Publicznej :  www.bip.powiatkrosnienski.pl
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Dodatkowych informacji w sprawie naboru udziela Anna Hałas w godzinach pracy Starostwa, pok. 214 (tel.68 383 02 10)

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Krośnieński
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Anna Hałas
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-02-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Hałas
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-02-11 15:24:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-02-11 15:24:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-03-16 14:35:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6732 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony