ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 9/2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: 9/2024

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Sekretarz

Miejsce pracy: Krosno Odrzańskie, Gubin

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: -

Data udostępnienia: 2024-06-27

Ogłoszono dnia: 2024-06-27

Termin składania dokumentów: 2024-07-08 11:00:00

Nr ogłoszenia: 9/2024

Id ogłoszenia: OR.2110.6.2024

Zlecający: Starosta Krośnieński

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Obywatelstwo polskie, z uwzględnieniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Nieposzlakowana opinia.
  5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
  6. Wykształcenie – wyższe.
  7. Co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym jednostkach wymienionych w art. 2 w/w ustawy lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
  8. Bardzo dobra znajomość przepisów prawa w zakresie następujących ustaw: o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks pracy, Prawo zamówień publicznych oraz innych ustaw związanych z funkcjonowaniem administracji samorządowej.
  9. Umiejętność zarządzania organizacją oraz zasobami ludzkimi, umiejętność interpretacji przepisów prawa z zastosowaniem w praktyce.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Biegła znajomość obsługi komputera, pakietów biurowych, systemu informacji prawnej, systemów elektronicznego obiegu dokumentów oraz legislatora.
  2. Umiejętność formułowania celów, planowania i uzgadniania zadań, zrozumiałego przekazywania wiedzy i informacji. umiejętności analityczne i koncepcyjne, doskonała organizacja pracy.
  3. Znajomość struktury organizacyjnej urzędu.
  4. Rzetelność, odpowiedzialność, dokładność, inicjatywa, samodzielność, systematyczność, dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, komunikatywność, odporność na stres.
  5. Prawo jazdy kat. B.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Zapewnienie sprawnego funkcjonowania starostwa, organizowanie jego pracy oraz nadzorowanie w imieniu starosty wykonywania bieżących zadań przez wydziały starostwa.
  2. Koordynowanie prac związanych z opracowywaniem projektów aktów regulujących struktury i zasady działania starostwa.
  3. Nadzorowanie przygotowania projektów uchwał zarządu oraz prac związanych z organizacją posiedzeń zarządu.
  4. Koordynowanie prac dotyczących przygotowania i wnoszenia pod obrady rady projektów uchwał i innych materiałów przedstawianych przez zarząd.
  5. Sprawowanie ogólnego nadzoru nad organizacją pracy, przestrzeganiem wewnętrznego porządku pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych oraz obiegiem informacji w starostwie.
  6. Sprawowanie nadzoru nad realizacją uchwał rady i zarządu.
  7. Koordynowanie prac związanych z organizacją i prowadzeniem okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników starostwa oraz przeprowadzaniem służby przygotowawczej w starostwie.
  8. Przyjmowanie ślubowania przez nowo zatrudnionych pracowników samorządowych na stanowiskach urzędniczych i kierowniczych stanowiskach urzędniczych.
  9. Nadzorowanie przestrzegania rzetelnego i terminowego załatwiania interpelacji i zapytań radnych oraz skarg i wniosków interesantów.
  10. Nadzorowanie spraw związanych z polityką kadrową w starostwie.
  11. Prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr i usprawnianiem pracy w starostwie.
  12. Rozpatrywanie skarg dotyczących pracowników starostwa.
  13. Dbanie o właściwą obsługę interesantów i sprawny obieg dokumentów.
  14. Koordynowanie prac i nadzór nad opracowaniem raportu o stanie powiatu.
  15. Koordynowanie całokształtu zagadnień organizacyjno - technicznych dotyczących współpracy powiatowych jednostek organizacyjnych, służb, inspekcji i straży z zarządem oraz radą powiatu.
  16. Nadzorowanie przestrzegania rzetelnego i terminowego załatwiania interpelacji i zapytań radnych oraz skarg, wniosków i petycji interesantów.
  17. Nadzorowanie realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych wynikających z kontroli przeprowadzanych w starostwie przez jednostki kontroli zewnętrznej oraz rekomendacji wynikających ze sprawozdań przedkładanych przez audytora wewnętrznego, w zakresie ryzyk i słabości funkcjonowania kontroli zarządczej.
  18. Opracowywanie propozycji opisów stanowisk pracy kierowników komórek organizacyjnych i samodzielnych stanowisk pracy i przedkładanie ich do zatwierdzenia staroście.
  19. Koordynowanie spraw związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów i referendów na terenie powiatu.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

kierownicze stanowisko urzędnicze, związane z decyzyjnością, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępna na stronie:  http://bip.powiatkrosnienski.pl/122/Druki_do_pobrania/.
  2. List motywacyjny.
  3. CV - Curriculum Vitae.
  4. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  5. Kopie dokumentu potwierdzającego wykształcenie.
  6. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu).
  7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo  skarbowe.
  8. Oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
  9. Oświadczenie o braku przeciwskazań do pracy na stanowisku urzędniczym.
  10. Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B.
  11. Oświadczenie o zapoznaniu się z Procedurą zgłaszania przypadków nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne, tj.: CV należy opatrzyć klauzulą: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Starostwo Powiatowe z siedzibą w Krośnie Odrzańskim w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (DZ.U.UE.L.2016.119.1.), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2022 r., poz. 530 ze zm.)”.
 
Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej: https://bip.powiatkrosnienski.pl/system/obj/5809_Klauzula_informacyjna.pdf
 
Wzory oświadczeń znajdują się pod adresem:  https://bip.powiatkrosnienski.pl/122/Druki_do_pobrania/

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-07-08 11:00:00
b. Sposób:
Oferty z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem:Nabór na stanowisko Sekretarza Powiatu” osobiście w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Krośnie Odrzańskim lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim ul. Piastów 10 B, 66-600 Krosno Odrzańskie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 8 lipca 2024 r. do godziny 11:00.
 
W przypadku wysłania dokumentów pocztą, liczy się data wpływu oferty do Starostwa Powiatowego w Krośnie Odrzańskim.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim
Biuro Obsługi Interesanta
ul. Piastów 10B
66-600 Krosno Odrzańskie

VII. Informacje dodatkowe:

Nabór zostanie przeprowadzony zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz ,,Regulaminem postępowania przy naborze pracowników na wolne stanowiska urzędnicze, wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Krośnie Odrzańskim oraz wolne stanowiska kierowników powiatowych jednostek organizacyjnych z wyłączeniem postępowania przy naborze Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy” stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 19/2019 Starosty Krośnieńskiego z dnia 19 marca 2019 r.
 
Kandydaci wybrani w procesie rekrutacji zostaną poinformowani o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, natomiast dokumenty osób niezakwalifikowanych zostaną odesłane.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Krośnie Odrzańskim: www.bip.powiatkrosnienski.pl.
 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.
 
Kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mowa art.13a pkt 1 ustawy o pracownikach samorządowych są zobowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
 
Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu: 68 378 88 88 wew. 210

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej:https://bip.powiatkrosnienski.pl/system/obj/5809_Klauzula_informacyjna.pd

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Krośnieński
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-06-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wioletta Pobiedzińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-06-27 16:09:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Wioletta Pobiedzińska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-06-27 16:16:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Wioletta Pobiedzińska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-06-27 16:16:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
132 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony