ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 6/2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: 6/2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent ds. obsługi sekretariatu

Miejsce pracy: Krosno Odrzańskie

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Organizacyjny, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obywatelskich

Data udostępnienia: 2023-06-16

Ogłoszono dnia: 2023-06-16

Termin składania dokumentów: 2023-06-30 15:30:00

Nr ogłoszenia: 6/2023

Id ogłoszenia: OR.2110.5.2023

Zlecający: Starosta Krośnieński

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wykształcenie – minimum średnie.
  2. Minimum 2-letni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego.
  3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Obywatelstwo polskie.
  5. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Nieposzlakowana opinia.
  7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
  8. Znajomość zagadnień dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym w zakresie ustawy o samorządzie powiatowym, pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy o petycjach,
  9. Umiejętność obsługi komputera (pakiet Office), Internetu oraz urządzeń biurowych.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Doświadczenie zawodowe na stanowiskach w administracji publicznej.
  2. Wysoka kultura osobista i postawa etyczna.
  3. Rzetelność, dokładność, systematyczność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, wysoki poziom komunikacji werbalnej i pisemnej,
  4. Znajomość zagadnień związanych z opisanym poniżej zakresem zadań wykonywanym na stanowisku Referenta ds. obsługi sekretariatu.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania sekretariatu Starostwa.
2. Wdrażanie nowych metod organizacyjnych pracy dotyczących stanowiska.
3. Opracowywanie projektów aktów prawnych i dokumentów ustalających porządek organizacyjny w Starostwie, w tym w szczególności: procedury gospodarowania pieczęciami, pieczątkami i stemplami.
4. Prowadzenie sekretariatu Starosty i Wicestarosty.
5. Prowadzenie spraw związanych z obsługą administracyjną Starosty i Wicestarosty.
6. Prowadzenie harmonogramu spotkań Starosty i Wicestarosty, w tym: ewidencjonowanie i przyjmowanie zaproszeń dla Starosty i Wicestarosty, potwierdzanie udziału, umawianie spotkań.
7. Organizacja przyjmowania interesantów przez Starostę i Wicestarostę, w tym w ramach skarg i wniosków.
8. Sporządzanie czystopisów pism Starosty i Wicestarosty oraz ich powielanie.
9. Sporządzanie sprawozdań z międzysesyjnej działalności Starosty.
10. Obsługa organizacyjna spotkań organizowanych przez Starostę i Wicestarostę.
11. Prowadzenie spraw z zakresu rozliczania zużycia paliwa samochodu służbowego.
12. Prowadzenie rejestru pieczęci, pieczątek i stempli używanych w Starostwie, zamawianie pieczęci i pieczątek, kasacje.
13. Sprawowanie nadzoru nad przechowywaniem pieczęci urzędowych.
14. Prowadzenie rejestru delegacji służbowych.
15. Prowadzenie rejestru nadgodzin.
16. Prowadzenie rejestru zarządzeń Starosty.
17. Prowadzenie spraw z zakresu składanych do Starosty skarg, wniosków i petycji.
18. Prenumerata czasopism na potrzeby Starostwa, zakup merytorycznych publikacji i wydawnictw w uzgodnieniu z Sekretarzem Powiatu.
19. Prowadzenie spraw z zakresu publikowania ogłoszeń prasowych przez Starostwo, za wyjątkiem ogłoszeń promocyjnych.
20. Prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami wewnętrznymi i zewnętrznymi pracowników Starostwa oraz podnoszeniem kwalifikacji pracowników.
21. Prowadzenie rejestru osób, którym przyznano ryczałt za korzystanie z prywatnych samochodów do celów służbowych, przygotowywanie umów i sporządzanie informacji niezbędnych do naliczania ryczałtów.
22. Przygotowywanie umów na używanie samochodu służbowego do celów prywatnych.
23. Prowadzenie ewidencji wyjazdów samochodem służbowym i przyjmowanie wniosków.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

stanowisko urzędnicze, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępna na stronie: http://bip.powiatkrosnienski.pl/122/Druki_do_pobrania/.
  2. List motywacyjny.
  3. CV - Curriculum Vitae.
  4. Kopie dokumentu potwierdzającego wykształcenie.
  5. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu).
  6. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo  skarbowe.
  8. Oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
  9. Oświadczenie o braku przeciwskazań do pracy na stanowisku urzędniczym.
  10. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  11. oświadczenie o zapoznaniu się z Procedurą zgłaszania przypadków nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń https://bip.powiatkrosnienski.pl/228/795/Procedura_zglaszania_nieprawidlowosci/.
 
Wzory oświadczeń znajdują się pod adresem:  https://bip.powiatkrosnienski.pl/122/Druki_do_pobrania/
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne, tj.: list motywacyjny należy opatrzyć klauzulą: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Starostwo Powiatowe z siedzibą w Krośnie Odrzańskim w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (DZ.U.UE.L.2016.119.1.), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530)”.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-06-30 15:30:00
b. Sposób:
Oferty z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem
 
„Nabór na stanowisko Referenta ds. obsługi sekretariatu w Wydziale Organizacyjnym”
 
osobiście w Biurze Obsługi Interesanta w Krośnie Odrzańskim lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim ul. Piastów 10 B, 66-600 Krosno Odrzańskie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.06.2023 r. do godziny 15:30.
 
W przypadku wysłania dokumentów pocztą, liczy się data wpływu oferty do Starostwa Powiatowego w Krośnie Odrzańskim.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim
ul. Piastów 10B
66-600 Krosno Odrzańskie
Biuro Obsługi Interesanta

VII. Informacje dodatkowe:

Nabór zostanie przeprowadzony zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz ,,Regulaminem postępowania przy naborze pracowników na wolne stanowiska urzędnicze, wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Krośnie Odrzańskim oraz wolne stanowiska kierowników powiatowych jednostek organizacyjnych z wyłączeniem postępowania przy naborze Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy” stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 19/2019 Starosty Krośnieńskiego z dnia 19 marca 2019 r.
 
Kandydaci wybrani w procesie rekrutacji zostaną poinformowani o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, natomiast dokumenty osób niezakwalifikowanych zostaną odesłane.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Krośnie Odrzańskim: www.bip.powiatkrosnienski.pl.
Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu: 68 378 88 88 wew. 210
 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.
 
Kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mowa art.13a pkt 1 ustawy o pracownikach samorządowych są zobowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej:
 

Załączniki

  • ogłoszenie (PDF, 113.3 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2023-06-16 | Data wytworzenia informacji: 2023-06-16 | ogłoszenie o naborze na Referenta ds obsługi sekretariatu

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Krośnieński
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-06-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wioletta Pobiedzińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-06-16 14:51:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Wioletta Pobiedzińska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-06-16 15:08:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Wioletta Pobiedzińska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-15 15:30:27
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
939 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony