Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
EGiB - Ewidencja gruntów, budynków i lokali
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Gruntami - GK
Ogłoszono dnia: 2012-08-21 12:14:30
Termin załatwienia
Od pon. do pt. w godz. 7:30 - 15:30
Miejsce załatwienia
Dla miasta Krosno Odrzańskie i gmin: Krosno Odrzańskie, Maszewo, Bobrowice, Bytnica, Dąbie - Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim ul. Piastów 10B, pokój 303, od pon. do pt. w godz. 7:30 - 15:30:
Sylwia Michalik-Nowak – Podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Gruntami– prowadzi ewidencję gmin Bytnica i Dąbie
- tel. 683830224; s.michalik-nowak@powiatkrosnienski.pl
Katarzyna Bochynek – Podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Gruntami – prowadzi ewidencję gmin Krosno Odrzańskie i Maszewo
- tel. 683830224 ; k.bochynek@powiatkrosnienski.pl
Magdalena Wawrzyniak – Podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Gruntami – prowadzi ewidencję m. Krosno Odrzańskie i gminy Bobrowice
- tel. 683830279; m.wawrzyniak@powiatkrosnienski.pl
Dla miasta Gubin i gminy Gubin - Delegatura Starostwa Powiatowego w Gubinie ul. Obrońców Pokoju 20, pokój 308, od pon. do pt. w godz. 7:30 - 15:30
- tel. 684558289
Renata Radomska – Inpektor w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Gruntami – prowadzi ewidencję m.Gubin
r.radomska@powiatkrosnienski.pl
Małgorzata Szmidt – Podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Gruntami – prowadzą ewidencję gminy Gubin.
m.szmidt@powiatkrosnienski.pl
Telefon kontaktowy
68 383 0224, 68 383 0279, 68 455 8289
Adres e-mail
Błąd!
Sposób załatwienia
Osobisty lub korespondencyjny (za wysłanie materiałów z zasobu pobierana jest opłata)
Miejsce odbioru
Dla miasta Krosno Odrzańskie i gmin: Krosno Odrzańskie, Maszewo, Bobrowice, Bytnica, Dąbie - Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim ul. Piastów 10B, pokój 303,
od pon. do pt. w godz. 7:30 - 15:30
Dla miasta Gubin i gminy Gubin - Delegatura Starostwa Powiatowego w Gubinie ul. Obrońców Pokoju 20, pokój 308, od pon. do pt. w godz. 7:30 - 15:30
Wymagane Dokumenty
- Wniosek o wprowadzenie zmiany wraz z załącznikami:
- wykaz zmian danych ewidencyjnych
- wykaz zmian danych ewidencyjnych dotyczący budynku
- kserokopia aktu małżeństwa
- kserokopia protokołu dziedziczenia i aktu poświadczenia dziedziczenia
- kserokopia dowodu osobistego (zawiadomienie o zmianie adresu zamieszkania)
- zawiadomienie o nadaniu adresu dla budynku
- zaświadczenie o odbiorze obiektu przez PINB -
Wniosek o wydanie wypisu lub wyrysu – EGiB
-
Wniosek o udostępnienie materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego – P
-
Szczegóły wniosku o udostępnienie zbioru danych bazy danych ewidencji gruntów i budynków (EGiB) (w postaci elektronicznej) – P2
-
Uszczegółowienie wniosku o udostępnienie rejestru cen nieruchomości – P5
-
Szczegóły wniosku o udostępnienie raportów tworzonych na podstawie bazy danych EGiB - P6
Czas realizacji
Prowadzenie wg procedury określonej w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 z późn. zm.) - Kodeks postępowania administracyjnego
Opłaty
- Ustawa dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2020 r. poz.276 z późn. zm.).
- Wioski o wprowadzenie zmian są zwolnione z opłat.
Tryb odwoławczy
Lubuski Wojewódzki Inspektor Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Gorzowie Wlkp.
Uwagi
Dokumenty wydawane są tylko na podstawie poniżej załączonych wniosków
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2020 r. poz. 276 z późn. zm..)
- Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 lipca 2014 r. w sprawie udostępniania materiałów państwowego zasobu geodezyjnego
i kartograficznego, wydawania licencji oraz wzoru Dokumentu Obliczenia Opłaty (Dz. U. poz. 917).