Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
Wydawanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wydział Budownictwa, Ochrony Środowiska i Rolnictwa - BS
Ogłoszono dnia: 2012-12-10 09:43:46
Termin załatwienia
Godziny pracy Urzędu
Osoba kontaktowa
Anna Banach - główny specjalista
Miejsce załatwienia
Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrz.,
ul. Piastów 10B, 66-600 Krosno Odrz.
Wydział Budownictwa, Ochrony Środowiska i Rolnictwa
ul. Piastów 10B, 66-600 Krosno Odrz.
Wydział Budownictwa, Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Złożenie dokumentów:
Biuro Obsługi Interesanta (parter budynku). Wszelkie informacje w sprawach związanych z wnioskiem o pozwolenie na budowę można uzyskać pod nr telefonu 68 383 0231
Odbiór dokumentów:
II piętro, pokój nr 203.
II piętro, pokój nr 203.
Telefon kontaktowy
68 383 0231
Sposób załatwienia
Decyzja administracyjna - zezwolenie na odzysk lub unieszkodliwienie odpadów.
Miejsce odbioru
Listownie lub osobiście przez wnioskodawcę albo jego pełnomocnika, II piętro, pokój 203.
Wymagane Dokumenty
Wniosek o wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów.
Wniosek o wydanie zezwolenia powinien zawierać:
Wniosek o wydanie zezwolenia powinien zawierać:
- wyszczególnienie rodzajów odpadów przewidywanych do odzysku lub unieszkodliwiania; w przypadku gdy określenie rodzaju jest niewystarczające do ustalenia zagrożeń, jakie te odpady mogą powodować dla środowiska, właściwy organ może wezwać wnioskodawcę do podania podstawowego składu chemicznego i właściwości odpadów,
- określenie ilości odpadów poszczególnych rodzajów poddawanych odzyskowi lub unieszkodliwianiu w okresie roku,
- oznaczenie miejsca prowadzenia działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów,
- wskazanie miejsca i sposobu oraz rodzaju magazynowanych odpadów wraz z planem z podaniem miejsc magazynowania odpadów,
- szczegółowy opis stosowanych metod odzysku lub unieszkodliwiania odpadów,
- przedstawienie możliwości technicznych i organizacyjnych pozwalających należycie wykonywać działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, ze szczególnym uwzględnieniem kwalifikacji zawodowych lub przeszkolenia pracowników oraz liczby i jakości posiadanych instalacji i urządzeń odpowiadających wymaganiom ochrony środowiska,
- przewidywany okres wykonywania działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów.
Czas realizacji
w ciągu miesiąca
Opłaty
Opłata skarbowa:
- za wydanie zezwolenia w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą - 616,00 zł,
- dla pozostałych 82,00 zł
Opłatę skarbową należy wnieść z chwilą złożenia wniosku
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze za pośrednictwem Starosty Krośnieńskiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Podstawa prawna
Art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.)