ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Ewidencja gruntów, budynków i lokaliDrukuj informacjęSprawa: Ewidencja gruntów, budynków i lokali

Szczegóły informacji

Ewidencja gruntów, budynków i lokali

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Gruntami - GK

Ogłoszono dnia: 2012-08-21 12:14:30

Termin załatwienia

Od pon. do pt. w godz. 7:30 - 15:30

Miejsce załatwienia

Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim ul. Piastów 10B, pokój 303, od pon. do pt. w godz. 7:30 - 15:30:
Lilia Jasińska - Specjalista w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Gruntami – prowadzi ewidencję m. Krosno Odrzańskie – tel. 683830224
Bogumiła Straszkiewicz - Specjalista w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Gruntami – prowadzi ewidencję gmin Dąbie i Krosno Odrzańskie- tel. 683830279
Katarzyna Bochynek – referent w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Gruntami – prowadzi ewidencję gmin Bytnica. Bobrowice i Maszewo - tel. 683830224
Delegatura Starostwa Powiatowego w Gubinie ul. Obrońców Pokoju 20, poniedziałek od 8:00 do 16:00 od wt. do pt. w godz. 7:30 - 15:30
Renata Radomska i Renata Spyta –  Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Gruntami – prowadzą ewidencję miasta i gminy Gubin – tel. 684558289

Telefon kontaktowy

68 383 0224, 68 383 0279

Adres e-mail

Błąd!

Sposób załatwienia

Osobisty lub korespondencyjny (za wysłanie materiałów z zasobu pobierana jest opłata)

Miejsce odbioru

Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim ul. Piastów 10B, pokój 303, od pon. do pt. w godz. 7:30 - 15:30
Delegatura Starostwa Powiatowego w Gubinie ul. Obrońców Pokoju 20, poniedziałek od 8:00 do 16:00 od wt. do pt. w godz. 7:30 - 15:30

Wymagane Dokumenty

  1. Wniosek o wprowadzenie zmiany  wraz z załącznikami:

    - wykaz zmian danych ewidencyjnych
    - arkusz spisowy budynku
    - kserokopia aktu małżeństwa
    - kserokopia protokołu dziedziczenia i    aktu poświadczenia dziedziczenia
    - kserokopia dowodu osobistego (zawiadomienie o zmianie adresu zamieszkania)
    - zawiadomienie o nadaniu adresu dla   budynku
    - zaświadczenie o odbiorze obiektu przez PINB
  2. Wniosek o wydanie: wypisu/wypisu i wyrysu/wyrysu z ewidencji gruntów i budynków
  3. Wniosek o udostępnienie materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego -P
  4. Uszczegółowienie wniosku o udostępnienie zbiorów danych bazy danych EGiB – P1
  5. Uszczegółowienie wniosku o udostępnienie rejestrów, kartotek, skorowidzów, wykazów, zestawień tworzonych na podstawie bazy danych EGiB – P2
  6. Uszczegółowienie wniosku o udostępnienie rejestru cen i wartości nieruchomości – P4
  7. Uszczegółowienie wniosku o udostępnienie innych materiałów – P8

Czas realizacji

Prowadzenie wg procedury określonej w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. (t.j. Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.) - Kodeks postępowania administracyjnego

Opłaty

  • Wysokość opłat określa załącznik do ustawy z dnia 5 czerwca 2014r.(Dz.U.z 2014r. poz. 897)
  • Wioski o wprowadzenie zmian są zwolnione z opłat.

Tryb odwoławczy

Lubuski Wojewódzki Inspektor Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Gorzowie Wlkp.

Podstawa prawna

Właściciel na podstawie art. 22 Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2000r. Nr 100, poz. 1086 ze zm.) ma obowiązek zgłaszać wszelkie zmiany dotyczące nieruchomości.
Informacje zawarte w rejestrze ewidencji gruntów i budynków obejmujące swą treścią dane osobowe, udostępniane są, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity – Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926), na pisemny, umotywowany  wniosek.
Informacje zawarte w rejestrze ewidencji gruntów i budynków, na podstawie art. 24 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku – Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity – Dz. U. z 2000 r. Nr 100, poz. 1086 z późn. zm.) udostępniane są odpłatnie.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony