Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Wydanie zaświadczenia celem wykreślenia wzmianki scaleniowo – wymiennej z księgi wieczystejDrukuj informacjęSprawa: Wydanie zaświadczenia celem wykreślenia wzmianki scaleniowo – wymiennej z księgi wieczystejSzczegóły informacji
Wydanie zaświadczenia celem wykreślenia wzmianki scaleniowo – wymiennej z księgi wieczystej
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: - Referat Gospodarowania Nieruchomościami
Ogłoszono dnia: 2020-03-12 10:48:53
Termin załatwienia
Niezwłocznie po zgromadzeniu wszystkich niezbędnych dokumentów i informacji nie później niż w ciągu 7 dni.
Osoba kontaktowa
Anna Olejnik, Renata Spyta
Miejsce załatwienia
Dla miasta Krosno Odrzańskie i gmin: Krosno Odrzańskie, Maszewo, Bobrowice, Bytnica, Dąbie
Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim ul. Piastów 10B, pokój 301
Anna Olejnik – Inspektor w Referacie Gospodarowania Nieruchomościami
e-mail: a.olejnik@powiatkrosnienski.pl
tel. 68 378 88 88 wew. 222
Dla miasta Gubin i gminy Gubin
Delegatura Starostwa Powiatowego w Gubinie ul. Obrońców Pokoju 20, pokój 309
Renata Spyta - Podinspektor w Referacie Gospodarowania Nieruchomościami
e-mail: r.spyta@powiatkrosnienski.pl
tel. 68 378 88 88 wew. 496
Telefon kontaktowy
Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim - tel. 68 378 88 88 wew. 222, Delegatura Starostwa Powiatowego w Gubinie - tel. 68 378 88 88 wew. 496
Adres e-mail
a.olejnik@powiatkrosnienski.pl; r.spyta@powiatkrosnienski.pl
Sposób załatwienia
Po zgromadzeniu materiału dowodowego wydane zostaje zaświadczenie Starosty Krośnieńskiego.
Miejsce odbioru
Dla miasta Krosno Odrzańskie i gmin: Krosno Odrzańskie, Maszewo, Bobrowice, Bytnica, Dąbie
Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim
Referat Gospodarowania Nieruchomościami
ul. Piastów 10B
w godz. 7:30 - 15:30 (w przypadku odbioru osobistego, po wcześniejszym uzgodnieniu)
Korespondencja wysyłana jest również za pośrednictwem poczty polskiej.
Dla miasta Gubin i gminy Gubin
Delegatura Starostwa Powiatowego w Gubinie
Referat Gospodarowania Nieruchomościami
ul. Obrońców Pokoju 20
w godz. 7:30 - 15:30 (w przypadku odbioru osobistego, po wcześniejszym uzgodnieniu)
Korespondencja wysyłana jest również za pośrednictwem poczty polskiej.
Wymagane Dokumenty
Wniosek o wydanie zaświadczenia celem wykreślenia wzmianki scaleniowo – wymiennej z księgi wieczystej (do pobrania) oraz załączniki:
- kopia aktualnego odpisu z księgi wieczystej (dopuszczalna wersja elektroniczna),
- pełnomocnictwo (oryginał lub uwierzytelniona kopia), jeśli wnioskodawca działa przez pełnomocnika wraz dowodem uiszczenia opłaty skarbowej za udzielone pełnomocnictwo.
Czas realizacji
Zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
Opłaty
- Wydanie zaświadczenia jest zwolnione od opłaty skarbowej.
- W przypadku ustanowienia pełnomocnika opłatę skarbową w wysokości 17,00 zł należy uiścić w kasie lub na konto Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim, ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, nr rachunku: 91 1090 1551 0000 0000 5500 1055.
Tryb odwoławczy
Brak
Uwagi
Odmowa wydania zaświadczenia bądź o treści żądanej przez osobę ubiegającą się o nie następuje w drodze postanowienia, na które służy zażalenie.
Podstawa prawna
- art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.