Strona główna
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Złożenia wniosku
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-13 18:33:31 przez Zasilenie Danymi
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
Sposób doręczania dokumentów elektronicznych do Starostwa Powiatowego
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego informuje, że zgodnie
z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) została uruchomiona elektroniczna skrzynka podawcza.
Sposób doręczania dokumentów elektronicznych do Starostwa Powiatowego
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego informuje, że zgodnie
z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) została uruchomiona elektroniczna skrzynka podawcza.
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu
1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu online na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego.
Aby można było złożyć wniosek do urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP – konto jest bezpłatne.
Informacje dotyczące skrzynki podawczej EPUAP