ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 7/2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: 7/2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. inwestycji i rozwoju

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Inwestycji i Rozwoju

Data udostępnienia: 2019-03-21

Ogłoszono dnia: 2019-03-21 przez Anna Hałas

Termin składania dokumentów: 2019-04-02 15:00:00

Nr ogłoszenia: 7/2019

Zlecający: Starosta Krośnieński

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wykształcenie –  minimum średnie (preferowane wyższe),
  2. Minimum 3-letni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego.
  3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Obywatelstwo polskie.
  5. Osoba nie skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Nieposzlakowana opinia.
  7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
  8. Znajomość regulacji prawnych w zakresie funkcjonowania administracji samorządowej.
  9. Znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego.
  10. Sumienność, samodzielność, kreatywność, nastawienie na własny rozwój i podnoszenie kwalifikacji.
  11.  Biegła obsługa komputera i pakietów biurowych.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Wykształcenie o profilu budowlanym lub związanym z budownictwem.
  2. Prawo jazdy kat. B.
  3. Doświadczenie w pracy w administracji samorządowej lub państwowej.
  4. Znajomość na poziomie minimum komunikatywnym języka angielskiego lub niemieckiego.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Opracowywanie planów inwestycyjnych, w tym:
a) przygotowywanie materiałów do projektu budżetu w zakresie planowanych zadań inwestycyjnych,
b) opracowywanie kart zadań inwestycyjnych do projektu budżetu,
c) przyjmowanie, analizowanie i opiniowanie wniosków dotyczących remontów i inwestycji
w jednostkach organizacyjnych.
2. Przygotowywanie dokumentów tj. OPZ, projektu umowy, wniosku do przeprowadzenia postępowania przetargowego na wykonanie prac projektowych lub budowlanych związanych z realizacją inwestycji.
3. Prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji powiatowych, w tym:
a) przygotowywanie umów dla planowanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych
z uwzględnieniem szczegółowej analizy dokumentacji projektowej i kosztorysowej,
b) przygotowywanie dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji i pozwoleń na budowę,
c) zapewnienie nadzoru inwestycyjnego,
d) przekazywanie placu budowy dla wykonawców robót inwestycyjnych lub remontowych,
e) koordynacja wykonawstwa robót w zakresie ich zgodności z harmonogramem finansowo - 
rzeczowym,
f) zgłaszanie, zawiadamianie o rozpoczęciu i zakończeniu zadań inwestycyjnych i remontowych
właściwych organów,
g) nadzór w zakresie prowadzonych robót podczas realizacji zadań inwestycyjnych lub remontowych,
h) organizowanie i uczestnictwo w odbiorach oddawanych do użytku obiektów budowlanych  
zrealizowanych w procesie inwestycyjnym oraz robót remontowych,
i) przeglądy gwarancyjne, rozliczanie zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy.
4. Rozliczanie kosztów realizowanych zadań obejmujących:
a) zadania inwestycyjne i remontowe realizowane z własnych środków finansowych,
b) zadania inwestycyjne i remontowe realizowane jako zadania wspólne z innymi podmiotami,
c) przekazywanie na majątek użytkownika zrealizowanego zadania.
5. Sprawozdawczość i rozliczanie środków pomocowych otrzymanych na realizację zadań inwestycyjnych.
6. Przygotowywanie materiałów dotyczących realizowanych procesów inwestycyjnych i remontowych na potrzeby organów samorządu oraz udział w posiedzeniach komisji Rady Powiatu poświęconych zadaniom inwestycyjno-remontowym.
7. Monitorowanie, zbieranie i analizowanie danych oraz przygotowywanie sprawozdań z zakresu prowadzonych działań inwestycyjnych.
8. Realizacja zadań wynikająca z nadzoru nad Zarządem Dróg Powiatowych.
9. Realizacja zadań z zakresu opieki nad zabytkami i ochrony dóbr kultury, w tym ustanawianie społecznych opiekunów zabytków na wniosek Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
10. Opracowywanie zasad przyznawania dotacji z budżetu Powiatu na prace restauratorskie
i konserwatorskie przy zabytkach wpisanych do rejestru i realizacja zadań w tym zakresie.
11. Współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie remontów i modernizacji obiektów zabytkowych.
12. Monitorowanie, zbieranie i analizowanie danych oraz przygotowywanie sprawozdań z zasobów obiektów zabytkowych na terenie Powiatu.
13. Współpraca ze stanowiskiem ds. pozyskiwania środków zewnętrznych przy pozyskiwaniu środków finansowych ze źródeł zewnętrznych na realizacje inwestycji.
14. Inicjowanie i koordynacja opracowania założeń i projektów programów społeczno-gospodarczych,
w tym m.in. Programu Rozwoju Powiatu, Programu opieki nad zabytkami, programów rozwoju lokalnego.
15. Kreowanie inicjatyw gospodarczych i rozwoju gospodarczego.
16. Współpraca z organizacjami pozarządowymi, stowarzyszeniami, podmiotami gospodarczymi
i innymi instytucjami w realizacji wspólnych projektów, w tym:
a) prowadzenie konsultacji w zakresie kierunków współpracy z organizacjami pozarządowymi, stowarzyszeniami, podmiotami gospodarczymi i innymi instytucjami,
b) inicjowanie spotkań z organizacjami pozarządowymi, stowarzyszeniami, podmiotami gospodarczymi i innymi instytucjami,
c) sporządzanie  merytorycznych sprawozdań ze współpracy z organizacjami pozarządowymi, stowarzyszeniami, podmiotami gospodarczymi i innymi instytucjami.
17. Przygotowywanie i realizacja programów współpracy z organizacjami pozarządowymi, stowarzyszeniami, podmiotami gospodarczymi i innymi instytucjami. Prowadzenie spraw z zakresu współpracy z organizacjami pozarządowymi w ramach ustawy o działalności pożytku publicznego
i wolontariacie ze szczególnym uwzględnieniem zlecania zadań publicznych, w tym:
a) przygotowywanie ogłoszenia konkursowego,
b) zbieranie i analiza ofert składanych przez organizacje pozarządowe,
c) przeprowadzenie procedury konkursowej,
d) przeprowadzanie procedury przyznania dotacji w formie tzw. „małych grantów”,
e) przygotowywanie umów z organizacjami pozarządowymi,
f) przygotowywanie dokumentów na potrzeby Wydziału Finansowego w celu przekazania dotacji dla organizacji pozarządowych,
g) prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem dotacji w ramach zadań realizowanych przez stowarzyszenia i organizacje pozarządowe.
18. Prowadzenie kontroli merytorycznych organizowanych w podmiotach (stowarzyszeniach
i organizacjach pozarządowych) otrzymujących dotacje z budżetu powiatu.
19. Sporządzanie merytorycznych sprawozdań z realizacji „Programu współpracy Powiatu Krośnieńskiego z organizacjami pozarządowymi”.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

stanowisko urzędnicze; praca przy monitorze ekranowym, powyżej 4 godzin dziennie; prowadzenie samochodu osobowego w celach służbowych.

V. Wymagane dokumenty:

  1. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępna na stronie:  http://bip.powiatkrosnienski.pl/122/Druki_do_pobrania/;
  2. list motywacyjny;
  3. CV - Curriculum Vitae;
  4. kopie dokumentu potwierdzającego wykształcenie;
  5. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu);
  6. wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  7. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo  skarbowe;
  8. oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
  9. oświadczenie o braku przeciwskazań do pracy na stanowisku urzędniczym;
  10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego;
  11. kserokopia prawa jazdy.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-04-02 15:00:00
b. Sposób:
Oferty z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „KONKURS – IR – Inwestycje”:
- osobiście w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Krośnie Odrzańskim, pok.115 (I piętro) 
ul. Piastów 10B,
- lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim ul. Piastów 10 B, 66-600 Krosno Odrzańskie
 w nieprzekraczalnym terminie do dnia  2.04.2019 r. do godziny 15:00.
W przypadku wysłania dokumentów pocztą, liczy się data wpływu oferty do Starostwa Powiatowego w Krośnie Odrzańskim.

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej:  www.bip.powiatkrosnienski.pl
 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
 
Kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mowa art.13a pkt 1 ustawy
o pracownikach samorządowych są zobowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
 
Dodatkowych informacji w sprawie naboru udziela: Kamila Misa  w godz. pracy Starostwa, pok. nr 104 (tel.68 383 02 42).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Krośnieński
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Anna Hałas
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-03-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Halicka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-03-21 12:58:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-03-21 12:59:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-04-03 11:13:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1432 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony