Organizacja Urzędu
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Organizacja Urzędu
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-13 11:17:28 przez Zasilenie Danymi
Akapit nr - brak tytułu
Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim jest czynne
od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30
Przyjmowanie interesantów w Wydziale Komunikacji, Transportu i Dróg:
Poniedziałek 7:30 – 15:30
Wtorek – Piątek 8:00 – 14:30
Powiatowy Rzecznik Konsumentów:
Poniedziałek 10:00 – 16:00
Wtorek – Piątek 8:30 – 14:30
Tryb przyjmowania i załatwianie skarg i wniosków:
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie, pocztą elektroniczną a także ustnie do protokołu. Wniesione skargi są rozpatrywane i załatwiane w trybie i na zasadach określonych w Kodeksie postępowania administracyjnego, w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg
i wniosków (Dz.U. Nr 5 poz.46) oraz w regulaminie Starostwa Powiatowego w Krośnie Odrzańskim.
i wniosków (Dz.U. Nr 5 poz.46) oraz w regulaminie Starostwa Powiatowego w Krośnie Odrzańskim.
Interesanci w sprawie skarg i wniosków są przyjmowani
w Starostwie Powiatowym w Krośnie Odrzańskim przez:
Starostę: w poniedziałki od 14:00 do 16:30
Naczelników Wydziałów, Kierowników Referatów, Sekretarza Powiatu i Skarbnika Powiatu: w czwartki od 11:00 do 13:00
w Delegaturze Starostwa w Gubinie przez:
Wicestarostę: w czwartki od 7:30 do 15:30
Skargi i wnioski w formie pisemnej można składać w Biurach Obsługi Interesanta w Krośnie
i w Gubinie w godzinach pracy Starostwa.
i w Gubinie w godzinach pracy Starostwa.