ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 12/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 12/2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Główny Specjalista ds. zamówień publicznych

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim, ul. Piastów 10 B Krosno Odrzańskie

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2017-10-30

Ogłoszono dnia: 2017-10-30 przez Anna Hałas

Termin składania dokumentów: 2017-11-10 15:00:00

Nr ogłoszenia: 12/2017

Zlecający: Starosta Krośnieński

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wykształceniewyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.
  2. Staż pracy – minimum 4 lata.
  3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Obywatelstwo polskie.
  5. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Nieposzlakowana opinia.
  7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi.
  2. Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw.
  3. Znajomość regulacji prawnych w zakresie funkcjonowania administracji samorządowej.
  4. Znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego.
  5. Biegła znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych.
  6. Rzetelność, odpowiedzialność, dokładność, inicjatywa i samodzielność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Starostwa.
  2. Wdrażanie nowych metod organizacyjnych pracy w Starostwie.
  3. Opracowywanie projektów aktów prawnych i dokumentów ustalających porządek organizacyjny w Starostwie, w tym w szczególności:
  1. regulaminu zamówień publicznych do 30 tys. Euro,
  2. regulaminu zamówień publicznych powyżej 30 tys. Euro.
  1. Realizacja zadań wynikających z ustawy  prawo zamówień publicznych we współpracy z komórkami organizacyjnymi, ze szczególnym uwzględnieniem  prawidłowości  procedur udzielania zamówień oraz prowadzenie obsługi Starostwa w realizacji zadań z zakresu zamówień publicznych, w tym:
    1. prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz rejestru umów zawartych w wyniku przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w trybie prawa zamówień publicznych,
    2. prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonych zamówień,
    3. sporządzanie planu zamówień publicznych,
    4. przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na usługi, dostawy
      i roboty budowlane (prace remontowe i inwestycyjne),
    5. opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia na podstawie wniosków sporządzanych przez merytoryczne komórki organizacyjne,
    6. prowadzenie czynności związanych z odwołaniami dotyczącymi zamówień publicznych,
    7. współpraca z organami prowadzącymi kontrole w zakresie zamówień publicznych,
    8. kontrola i monitorowanie komórek organizacyjnych Starostwa i powiatowych jednostek organizacyjnych w zakresie procedur zamówień publicznych,
    9. sporządzanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych i przekazywanie
      ich Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych,
    10. zamieszczanie na stronie internetowej Starostwa oraz w Biuletynie Informacji Publicznej
      i Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszeń o zamówieniach zgodnie z wysokością ustawowych progów,
    11. opracowywanie regulaminu zamówień publicznych oraz regulaminu dokonywania zakupów dostaw, usług i robót budowlanych poza ustawą prawo zamówień publicznych (do ustalonego
      w ustawie progu kwotowego),
    12. prowadzenie rodzajowego rejestru wydatków o wartości nieprzekraczającej w złotych równowartości kwoty netto 30.000 euro.
  1. Prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczenia mienia Powiatu, w szczególności
    1. przygotowywanie wykazów mienia do ubezpieczenia we współpracy z kierownikami komórek organizacyjnych Starostwa oraz kierownikami powiatowych jednostek organizacyjnych,
    2. współpraca z brokerem w zakresie przygotowywania mienia do ubezpieczenie oraz likwidacji szkód
    3. prowadzenie dokumentacji związanej z zawarciem polis ubezpieczeniowych,
    4. przekazywanie informacji dot. ubezpieczeń komórkom organizacyjnym Starostwa i  powiatowym jednostkom  organizacyjnym.

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;
  2. CV - Curriculum Vitae – opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.)”;
  3. kopie dyplomu potwierdzającego wykształcenie;
  4. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu);
  5. wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  6. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo  skarbowe;
  7. oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
  8. oświadczenie o braku przeciwskazań do pracy na stanowisku urzędniczym;
  9. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-11-10 15:00:00

VII. Informacje dodatkowe:

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem KONKURS – OR-ZP:
- osobiście w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Krośnie Odrzańskim, pok.115 (I piętro) 
ul. Piastów 10B,
- lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim ul. Piastów 10 B, 66-600 Krosno Odrzańskie
 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 listopada 2017 r. do godziny 15:00.
 
W przypadku wysłania dokumentów pocztą, liczy się data wpływu oferty do Starostwa.
 
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej :  www.bip.powiatkrosnienski.pl
 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Dodatkowych informacji w sprawie naboru udziela: Edyta Napieralska w godz. pracy Starostwa, pok. nr 111 (tel.68 383 02 46).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Krośnieński
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Anna Hałas
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-10-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Hałas
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-10-30 14:37:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-10-30 14:38:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-11-16 14:28:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1559 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony