ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Zatwierdzenia czasowej/stałej organizacji ruchu, opiniowane stałej/czasowej organizacji ruchuDrukuj informacjęSprawa: Zatwierdzenia czasowej/stałej organizacji ruchu, opiniowane stałej/czasowej organizacji ruchu

Szczegóły informacji

Zatwierdzenia czasowej/stałej organizacji ruchu, opiniowane stałej/czasowej organizacji ruchu

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg - KM

Ogłoszono dnia: 2012-08-28 09:23:37

Termin załatwienia

Poniedziałek od 7.30 do 15.30 Wtorek - Piątek od 8.00 do 15.00

Osoba kontaktowa

Izabela Żmuda - Podinspektor

Miejsce załatwienia

Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrz. pokój nr 012 lub wysyłka pocztą

Telefon kontaktowy

068 383 0256

Adres e-mail

Błąd!

Sposób załatwienia

Wydanie zatwierdzenia lub opinii stałej/czasowej organizacji  ruchu

Miejsce odbioru

Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrz. pokój nr 012 lub wysyłka pocztą

Wymagane Dokumenty

  • wniosek (odręczny)
  • minimum 2 egzemplarze projektu organizacji ruchu, projekt powinien zawierać:
     - plan orientacyjny w skali od 1: 10 000 do 1:25 000 z zaznaczeniem drogi lub dróg, których projekt dotyczy,
     - plan sytuacyjny w skali 1:500 lub 1:1000,
     - program sygnalizacji i obliczenia przepustowości drogi (w przypadku projektu zawierającego sygnalizację świetlną,
     - zasady dokonywania zmian oraz sposób ich rejestracji,
     - opis techniczny zawierający charakterystykę drogi i ruchu na drodze, a w przypadku organizacji ruchu związanej z robotami prowadzonymi w pasie drogowym – opis występujących zagrożeń lub utrudnień,
      - przewidywany termin wprowadzenia czasowej organizacji ruchu oraz termin wprowadzenia nowej stałej organizacji ruchu lub przywrócenia poprzedniej stałej organizacji ruchu,
     - nazwisko i podpis projektanta.
  • do przedstawionego projektu powinny być dołączone opinie:
     - komendanta wojewódzkiego Policji (w przypadku projektu obejmującego drogę krajową lub wojewódzka)
     - komendanta powiatowego Policji (w przypadku projektu obejmującego drogę powiatową),
     - komendanta miejskiego policji  (w przypadku projektu obejmującego drogę położoną w mieście na prawach powiatu lub w mieście stołecznym Warszawie z wyjątkiem autostrady i drogi ekspresowej),
     - zarządu drogi, jeżeli nie jest on jednostka składającą projekt,
     - organu zarządzającego ruchem na drodze krzyżującej się lub objętej objazdem.
 
Opinia Policji nie jest wymagana w przypadku projektu organizacji ruchu obejmującego wyłącznie drogi gminne oraz w przypadku projektu uproszczonego.
 

Czas realizacji

Do 14 dni

Opłaty

Brak

Tryb odwoławczy

Nie dotyczy

Uwagi

Jeżeli w terminie co najmniej siedmiu dni przed dniem wprowadzenia organizacji ruchu określonym przez organ zarządzający ruchem, jednostka wprowadzająca organizację ruchu nie zawiadomi organu zarządzającego ruchem, zarządu drogi oraz właściwego komendanta policji, zgodnie z § 12 ust. 4 ww. rozporządzenia, zatwierdzona organizacja ruchu traci ważność.

Podstawa prawna

Art. 10 ust. 5 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2017 poz. 1260 tj. ze zm.) w związku z § 6, ust. 1, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. 2017 poz. 784 tj.)

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony